DER Touristik ma nowe hotele. Dla młodych, doceniających styl i jakość

Ananea to nowa, lajfstajlowa marka hotelowa należąca do DER Tourisitk. Pierwszy obiekt tej sieci otworzy się 1 czerwca na Kos.

Publikacja: 16.05.2023 08:59

DER Touristik ma nowe hotele. Dla młodych, doceniających styl i jakość

Foto: DER Touristik

Pod marką Ananea działać mają hotele dla nowoczesnych podróżnych zwracających uwagę na styl i doceniających dobrą jakość, pisze niemiecki portal branży turystycznej Touristik Aktuell. Głównie mowa o osobach wieku 25-40 lat.

Koncept będzie sukcesywnie rozbudowywany - co roku sieć ma się powiększać o jeden-dwa hotele, początkowo w basenie Morza Śródziemnego, w miejscach znajdujących się niedaleko plaży, w perspektywie średnioterminowej także w dalekich krajach.

- Marka Ananea wpisuje się w trend wyjazdów nieco droższych i bardziej zindywidualizowanych - tłumaczy Georg Schmickler, prezes segmentu hotelowego w Grupie DER Touristik.

Czytaj więcej

W Antalyi powstają nowe hotele. Minister turystyki uważa, że już ich wystarczy

Hotele mają być wyposażone w minimalistyczny sposób i korzystać z typowych dla danego regionu materiałów naturalnych. Chodzi o zbudowanie harmonii z otoczeniem i połączenie atmosfery śródziemnomorskiej z lekką elegancją. Posiłki, które będą tam serwowane, mają być przygotowywane z prostych, świeżych produktów lokalnych.

- Wizją Ananei opera się na przekonaniu, że butikowy styl hoteli można skalować - mówi Schmickler. Wybór ma być mniejszy, ale za to treści kryjące się za konceptem bogate.

Strategia biznesu hotelowego w Grupie DER Touristik zakłada tworzenie marek o jasnej tożsamości, zapewnienie wysokiej jakości i indywidualnego podejścia do gościa.

W maju zeszłego roku koncern przejął ostatecznie Aldianę - markę hotelową z segmentu premium, teraz zamierza ją dalej rozbudowywać. Z kolei w tym roku udało się poszerzyć współpracę Joint Ventures DR Hospitality ze spółką Deutsche Seereederei w formie 75-procentowego udziału we włoskiej firmie hotelowej Mira Hotels & Resorts.

Pod marką Ananea działać mają hotele dla nowoczesnych podróżnych zwracających uwagę na styl i doceniających dobrą jakość, pisze niemiecki portal branży turystycznej Touristik Aktuell. Głównie mowa o osobach wieku 25-40 lat.

Koncept będzie sukcesywnie rozbudowywany - co roku sieć ma się powiększać o jeden-dwa hotele, początkowo w basenie Morza Śródziemnego, w miejscach znajdujących się niedaleko plaży, w perspektywie średnioterminowej także w dalekich krajach.

Hotele
Rekordowe zainteresowanie turystów wakacjami w Turcji. Polska „niespodzianką roku”
Hotele
Tureccy hotelarze: Trzeba coś zrobić z all inclusive. Za dużo jedzenia się marnuje
Hotele
„Zrób to dla siebie” - sieć hoteli promuje zrównoważony urlop
Hotele
Egipskie hotele muszą udowodnić, że nie szkodzą środowisku. Mają na to pół roku
Hotele
Hotelarze: Zapowiada się dobra majówka. Układ kalendarza nam sprzyja
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił