Reklama

Millenialsi aktywni w e-commerce

40-proc. konsumentów kupujących online w Europie to osoby w wieku 18-34 lat, dla których odsetek transakcji elektronicznych stanowi już niemal 13 proc. wszystkich zakupów (przy średniej europejskiej wynoszącej nieco ponad 11 proc.) - wynika z badań „Barometer E-shopper 2017”, przeprowadzonych przez DPD.

Aktualizacja: 09.01.2018 15:07 Publikacja: 09.01.2018 14:59

Millenialsi aktywni w e-commerce

Foto: materiały prasowe

Choć laptopy i komputery stacjonarne wciąż są głównymi narzędziami zakupów online, coraz więcej młodych konsumentów kupuje w sieci za pomocą smartfonów. Dla prawie połowy kluczowym kryterium wyboru e-sklepu jest opinia w mediach społecznościowych.

Osoby urodzone pomiędzy rokiem 1980 a 2000, zwane pokoleniem cyfrowym, są oswojone z nowinkami technologicznymi i cyfrową rzeczywistością od najmłodszych lat. Według raportu, osoby w wieku 18-34 lat stanowią w Polsce aż 58 proc. tzw. dużych nabywców online, czyli osób, które dokonują częstych i regularnych zakupów w sieci.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama