Millenialsi aktywni w e-commerce

40-proc. konsumentów kupujących online w Europie to osoby w wieku 18-34 lat, dla których odsetek transakcji elektronicznych stanowi już niemal 13 proc. wszystkich zakupów (przy średniej europejskiej wynoszącej nieco ponad 11 proc.) - wynika z badań „Barometer E-shopper 2017”, przeprowadzonych przez DPD.

Aktualizacja: 09.01.2018 15:07 Publikacja: 09.01.2018 14:59

Millenialsi aktywni w e-commerce

Foto: materiały prasowe

Choć laptopy i komputery stacjonarne wciąż są głównymi narzędziami zakupów online, coraz więcej młodych konsumentów kupuje w sieci za pomocą smartfonów. Dla prawie połowy kluczowym kryterium wyboru e-sklepu jest opinia w mediach społecznościowych.

Osoby urodzone pomiędzy rokiem 1980 a 2000, zwane pokoleniem cyfrowym, są oswojone z nowinkami technologicznymi i cyfrową rzeczywistością od najmłodszych lat. Według raportu, osoby w wieku 18-34 lat stanowią w Polsce aż 58 proc. tzw. dużych nabywców online, czyli osób, które dokonują częstych i regularnych zakupów w sieci.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama