Reklama
Rozwiń
Reklama

Millenialsi aktywni w e-commerce

40-proc. konsumentów kupujących online w Europie to osoby w wieku 18-34 lat, dla których odsetek transakcji elektronicznych stanowi już niemal 13 proc. wszystkich zakupów (przy średniej europejskiej wynoszącej nieco ponad 11 proc.) - wynika z badań „Barometer E-shopper 2017”, przeprowadzonych przez DPD.

Aktualizacja: 09.01.2018 15:07 Publikacja: 09.01.2018 14:59

Millenialsi aktywni w e-commerce

Foto: materiały prasowe

Choć laptopy i komputery stacjonarne wciąż są głównymi narzędziami zakupów online, coraz więcej młodych konsumentów kupuje w sieci za pomocą smartfonów. Dla prawie połowy kluczowym kryterium wyboru e-sklepu jest opinia w mediach społecznościowych.

Osoby urodzone pomiędzy rokiem 1980 a 2000, zwane pokoleniem cyfrowym, są oswojone z nowinkami technologicznymi i cyfrową rzeczywistością od najmłodszych lat. Według raportu, osoby w wieku 18-34 lat stanowią w Polsce aż 58 proc. tzw. dużych nabywców online, czyli osób, które dokonują częstych i regularnych zakupów w sieci.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama