Reklama
Rozwiń
Reklama

Lidl podkreśla polskość dostawców. Biedronka chce być „dumna z tego co nasze”

Dyskonty podkreślają polskość tego, co sprzedają. I mimowolnie wrzucają kamyczek do ogródka premiera Morawieckiego.

Publikacja: 20.01.2018 14:20

Lidl podkreśla polskość dostawców. Biedronka chce być „dumna z tego co nasze”

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Nie sposób nie zauważyć, że dwie ostro konkurujące ze sobą sieci detaliczne od jakiegoś czasu mocno akcentują fakt, że znaczna część ich towarów została wyprodukowana w Polsce. Co więcej, zarówno Biedronka, jak i Lidl wydają się być z tego faktu dumne. Wprost ogłasza to Biedronka, która od 18 stycznia prowadzi kampanię pod hasłem „Bądźmy dumni z tego co nasze. Kuchnia polska". Akcentem graficznym kampanii są, oczywiście, biało-czerwone barwy.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama