Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.01.2018 14:20 Publikacja: 20.01.2018 14:20
Foto: Fotorzepa, Rafał Guz
Nie sposób nie zauważyć, że dwie ostro konkurujące ze sobą sieci detaliczne od jakiegoś czasu mocno akcentują fakt, że znaczna część ich towarów została wyprodukowana w Polsce. Co więcej, zarówno Biedronka, jak i Lidl wydają się być z tego faktu dumne. Wprost ogłasza to Biedronka, która od 18 stycznia prowadzi kampanię pod hasłem „Bądźmy dumni z tego co nasze. Kuchnia polska". Akcentem graficznym kampanii są, oczywiście, biało-czerwone barwy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas