Lidl podkreśla polskość dostawców. Biedronka chce być „dumna z tego co nasze”

Dyskonty podkreślają polskość tego, co sprzedają. I mimowolnie wrzucają kamyczek do ogródka premiera Morawieckiego.

Publikacja: 20.01.2018 14:20

Lidl podkreśla polskość dostawców. Biedronka chce być „dumna z tego co nasze”

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Nie sposób nie zauważyć, że dwie ostro konkurujące ze sobą sieci detaliczne od jakiegoś czasu mocno akcentują fakt, że znaczna część ich towarów została wyprodukowana w Polsce. Co więcej, zarówno Biedronka, jak i Lidl wydają się być z tego faktu dumne. Wprost ogłasza to Biedronka, która od 18 stycznia prowadzi kampanię pod hasłem „Bądźmy dumni z tego co nasze. Kuchnia polska". Akcentem graficznym kampanii są, oczywiście, biało-czerwone barwy.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama