Kierowane przez Mirosława Misztala Monnari Trade, które w ostatnich miesiącach zawarło umowy o współpracy z firmami Femestage Eva Minge oraz Lidia Kalita Designer Shops poinformowało teraz, że złożyło Gino Rossi wstępną ofertę zakupu 100 proc. akcji spółki Simple Creative Products oraz 50 proc. udziałów spółki S Trade Mark, która jest właścicielem znaku Simple.
Wartość udziałów Simple została określona w przedziale 46-50,5 mln zł przy założeniu zerowego poziomu zadłużenia i gotówki. Due diligence przedsiębiorstwa i te dwa parametry będą podstawą do ustalenia ostatecznej ceny za firmę, na którą składa się sieć sklepów oraz kanał sprzedaży internetowej.
Według naszych informacji, dług Simple może wynosić około 15 mln zł.
Monnari oczekuje teraz, że 23 lutego Gino Rossi przyzna mu wyłączność na negocjacje zakupu Simple. Czy to oznacza, że jest więcej chętnych na tę firmę? Z informacji uzyskanych od osób znających kulisy transakcji wynika, że raczej nie.
Monnari zapowiedziało, że w przypadku realizacji przedmiotowej transakcji, sfinansuje ją z wykorzystaniem środków własnych.