Reklama

Lidl jak Tesco. Będzie sprzedawał niedoskonałe owoce i warzywa

Nierealne standardy urody nie dotyczą tylko ludzi – warzywa i owoce o niedoskonałym wyglądzie też są dobre, o czym chce przekonać klientów brytyjski Lidl.

Aktualizacja: 07.08.2018 16:00 Publikacja: 07.08.2018 15:56

Lidl jak Tesco. Będzie sprzedawał niedoskonałe owoce i warzywa

Foto: Adobe Stock

„Zbyt dobre, by je marnować” – pod tym hasłem brytyjski Lidl rozpoczyna sprzedaż owoców i warzyw, które nie wyglądając już idealnie wciąż nadają się do spożycia. Tym sposobem niemiecki detalista chce walczyć ze zjawiskiem marnowania żywności, które jest powszechnym problemem. Ceny „niedoskonałych” warzyw i owoców będą atrakcyjne dla brytyjskiego konsumenta – pudełka zawierające około 5 kilogramów warzyw lub/i owoców będą sprzedawane za 1,5 funta czyli około 7 złotych. Zyski z akcji nie będą przeznaczone dla Lidla. Sieć chce oddawać je na cele charytatywne.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama