Aktualizacja: 26.01.2019 09:59 Publikacja: 25.01.2019 13:10
Foto: Serge Nied Studio Chlorophylle
Procter&Gamble, Nestle, PepsiCo oraz Unilever są w grupie 25 firm, które latem tego roku rozpoczną sprzedaż niektórych swoich produktów w szklanych, metalowych oraz innych pojemnikach, które będzie można zwrócić, albo wymyć i ponownie napełnić - informuje "Wall Street Journal".
Krytycy ostrzegają, że to podniesie ceny produktów i nie zostanie dobrze przyjęte przez konsumentów. Zwolennicy opakowań wielorazowych z kolei wskazują, na ewidentne korzyści dla środowiska naturalnego, poprzez ograniczenie produkcji jednorazowych opakowań, które zaśmiecają Ziemie. Koncerny liczą na tych konsumentów, którzy są świadomi zagrożeń i chcą żyć ekologicznie.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas