Aktualizacja: 24.11.2014 07:12 Publikacja: 24.11.2014 02:30
Według organizacji handlowców w tym roku liczba kupujących będzie na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego
Foto: Bloomberg
Świąteczny sezon w USA zaczyna się tzw. czarnym piątkiem przypadającym pierwszego dnia po Święcie Dziękczynienia. Według badania branżowej organizacji National Retail Federation w piątek oraz następujący po nim weekend na zakupy wybiera się aż 140,1 mln Amerykanów.
Chodzi o coś więcej niż respektowanie tradycji. Tłumy do sklepów przyciągają specjalne oferty – nie tylko wysokie rabaty, sięgające nawet 70 proc., ale także limitowane serie i produkty specjalne. Zakupowej gorączce ulegają absolutnie wszystkie sieci – od popularnych dyskontów, takich jak Wal-Mart, poprzez półkę średnią i premium aż po marki luksusowe.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas