Polacy tracą wiarę w swój konsumencki wpływ na zrównoważony rozwój

Już tylko co piąty z polskich konsumentów uważa, że ich decyzje zakupowe pozytywnie wpłyną zmiany na świecie. Za to coraz większe znaczenie przypisują działaniom polityków i rządów.

Publikacja: 03.12.2024 18:15

Już tylko co piąty z polskich konsumentów uważa, że ich decyzje zakupowe pozytywnie wpłyną zmiany na

Zakupy black friday

Już tylko co piąty z polskich konsumentów uważa, że ich decyzje zakupowe pozytywnie wpłyną zmiany na świecie

Foto: Adobe Stock

Wprawdzie cenimy firmy kierujące się wartościami i zaangażowane w zrównoważony rozwój (ESG), ale dzisiaj ma to dużo mniejszy wpływ na nasze wybory zakupowe niż w optymistycznym okresie wzrostu przed pandemią. Tak można podsumować wyniki tegorocznej, IX już edycji badania, w którym Francusko –Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) od dekady sprawdza świadomość i nastawienie konsumentów oraz firm do kwestii związanych z CSR i ESG, czyli do odpowiedzialnego i zrównoważonego prowadzenia biznesu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Czarne chmury nad świętem zakupów Amazona. Kolejni sprzedawcy rezygnują z udziału
Handel
Polacy chętnie oddadzą prywatność w zamian za promocje
Handel
USA i Wielka Brytania zawarły umowę handlową. Ważna kwestia wciąż nierozwiązana
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin