Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 17:53 Publikacja: 03.12.2024 18:15
Zakupy black friday
Już tylko co piąty z polskich konsumentów uważa, że ich decyzje zakupowe pozytywnie wpłyną zmiany na świecie
Foto: Adobe Stock
Wprawdzie cenimy firmy kierujące się wartościami i zaangażowane w zrównoważony rozwój (ESG), ale dzisiaj ma to dużo mniejszy wpływ na nasze wybory zakupowe niż w optymistycznym okresie wzrostu przed pandemią. Tak można podsumować wyniki tegorocznej, IX już edycji badania, w którym Francusko –Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) od dekady sprawdza świadomość i nastawienie konsumentów oraz firm do kwestii związanych z CSR i ESG, czyli do odpowiedzialnego i zrównoważonego prowadzenia biznesu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas