Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.09.2025 04:54 Publikacja: 22.10.2024 16:49
Foto: Adobe Stock
45,4 proc. ankietowanych odpowiada twierdząco na pytanie, czy znana osoba w reklamie produktów z kategorii FMCG (produktów żywnościowych lub innych artykułów tzw. pierwszej potrzeby) zachęca ich do zakupu – wynika z badania UCE Research oraz Grupy Blix.
Wśród tych odpowiedzi 18,8 proc. wskazało, że wpływ znanych twarzy w reklamie na ich decyzje zakupowe jest jednak niewielki. O średnim znaczeniu mówi 17 proc., ale o dużym już jedynie 5,9 proc. Znaczenie takich osób w reklamie przekładające się na każdą decyzje zakupową to opinia 3,7 proc.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Szwajcarski producent zegarków Swatch rozpoczął sprzedaż specjalnej edycji zegarka z odwróconymi cyframi 3 i 9 n...
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas