Aktualizacja: 15.05.2025 08:55 Publikacja: 15.08.2024 15:30
Foto: Adobe Stock
Sytuacja jeśli chodzi o nastawienie konsumentów do wydawania zmieniła się drastycznie co widać choćby po wynikach sektora internetowego. Na podstawie wyników 3 tys. czołowych firm widać, że był on doskonały. W lipcu b wartość BaseLinker Index – wskaźnika mierzącego kompleksową kondycję polskiego e-commerce, wyniosła 143 pkt - wartość wyjściowa ze stycznia 2022 r. wynosi 100 pkt. Przed miesiącem odczyt wynosił 133 pkt, a rok temu 123 pkt.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas