Igrzyska olimpijskie w Paryżu to szansa dla sklepów sportowych. Liczą na ożywienie

W tym roku sport dostarcza emocji nie tylko widzom przed ekranami. Firmy prowadzące sklepy ze sprzętem i odzieżą sportową liczą na poprawę wyników po kolejnym roku próby.

Publikacja: 02.08.2024 04:30

Igrzyska olimpijskie w Paryżu to szansa dla sklepów sportowych. Liczą na ożywienie

Foto: Adobe Stock

Rok 2024 ze względu na mistrzostwa w piłce nożnej Euro 2024 i trwające obecnie igrzyska olimpijskie w Paryżu dostarcza emocji kibicom na świecie i w Polsce. Tylko na kanale publicznego nadawcy – TVP 1 – ceremonię otwarcia igrzysk obejrzało ponad 2,7 mln widzów – podał w czwartek Nielsen. W minionym tygodniu relacje z olimpijskich rozgrywek w ogóle zdominowały czas widzów przed telewizorami.

Dla firm zajmujących się sprzedażą sprzętu i odzieży sportowej rok obfitujący w sportowe wydarzenia to szansa, by przyciągnąć do sklepów stacjonarnych i internetowych większe rzesze klientów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne