Reklama

Igrzyska olimpijskie w Paryżu to szansa dla sklepów sportowych. Liczą na ożywienie

W tym roku sport dostarcza emocji nie tylko widzom przed ekranami. Firmy prowadzące sklepy ze sprzętem i odzieżą sportową liczą na poprawę wyników po kolejnym roku próby.

Publikacja: 02.08.2024 04:30

Igrzyska olimpijskie w Paryżu to szansa dla sklepów sportowych. Liczą na ożywienie

Foto: Adobe Stock

Rok 2024 ze względu na mistrzostwa w piłce nożnej Euro 2024 i trwające obecnie igrzyska olimpijskie w Paryżu dostarcza emocji kibicom na świecie i w Polsce. Tylko na kanale publicznego nadawcy – TVP 1 – ceremonię otwarcia igrzysk obejrzało ponad 2,7 mln widzów – podał w czwartek Nielsen. W minionym tygodniu relacje z olimpijskich rozgrywek w ogóle zdominowały czas widzów przed telewizorami.

Dla firm zajmujących się sprzedażą sprzętu i odzieży sportowej rok obfitujący w sportowe wydarzenia to szansa, by przyciągnąć do sklepów stacjonarnych i internetowych większe rzesze klientów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Reklama
Reklama