Reklama

Polski odzieżowy gigant taniej kupuje w Azji i wprowadza AI. Zyski mocno w górę

Największa polska grupa sklepów z odzieżą pokazała wyniki za pierwsze miesiące 2024 roku. Jej zyski skoczyły. W internecie sprzedaż rośnie dużo szybciej niż konkurencji. Co za tym stoi?

Publikacja: 13.06.2024 13:34

Największa polska grupa sklepów z odzieżą pokazała wyniki za pierwsze miesiące 2024 roku

Największa polska grupa sklepów z odzieżą pokazała wyniki za pierwsze miesiące 2024 roku

Foto: Adobe Stock

Grupa LPP, właściciel sieci sklepów z odzieżą i akcesoriami dla domu, w ciągu trzech miesięcy (luty-kwiecień) pierwszego kwartału roku finansowego 2024/25 miała 4,3 mld zł przychodu, o 18,3 proc. więcej niż przed rokiem, 411 mln zł zysku operacyjnego (wzrost o 78 proc.) oraz 277 mln zł zysku netto (wzrost o prawie 150 proc.).

Zyski w górę, kurs w dół. Wiceprezes LPP tłumaczy 

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Reklama
Reklama