Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 12:05 Publikacja: 12.03.2024 14:29
Foto: Adobe Stock
Rozdanie Oscarów to okazja nie tylko dla filmowców, ale także dla marketingowców. Sieć Biedronka postanowiła podłączyć się do trendu i zapytała na Instagramie swoich klientów, za co przyznaliby jej nagrodę. Odpowiedzi sprawiły, że zamiast przyjemnego pławienia się w pochwałach Biedronka musi gasić wizerunkowy pożar, bo klienci postanowili wylać swoje żale.
Biedronce dostało się za to, że ostatnio intensywnie wykorzystuje wiadomości tekstowe jako kanał do komunikacji z klientami. Codzienne SMS-y denerwują klientów, którzy nie bardzo chcą ich otrzymywać. Jeden z klientów wprost napisał, że przyznałby Biedronce „nagrodę” za spam SMS-owy, który uciążliwością skutecznie zniechęca do zakupów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chiński koncern chce przejąć większościowy pakiet udziałów w niemieckim właścicielu sieci MediaMarkt i Saturn. B...
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas