Reklama
Rozwiń
Reklama

Promocje w Biedronce to patologia? Dopiski małym drukiem zaskakują klientów

Ekonomiści zwracają uwagę na skomplikowane i ich zdaniem wprowadzające w błąd klientów promocje w sklepach, a wiceminister rolnictwa Michał Kołodziejczak zapowiada interwencję.

Publikacja: 31.01.2024 16:48

Promocje w Biedronce to patologia? Dopiski małym drukiem zaskakują klientów

Foto: Bloomberg

Kolejna już dyskusja wokół sposobu prezentowania ofert promocyjnych, tym razem chodziło o sieć Biedronka, rozpętała się w serwisie X (dawny Twitter). Jeden z użytkowników zwrócił uwagę na promocyjną cenę mleka 1,52 zł czyli 52 proc. taniej. Warunkiem skorzystania z promocji jest jednak po pierwsze użycie aplikacji mobilnej sieci, a po drugie trzeba kupić sześć opakowań. Do tego jeszcze na etykiecie najniższa cena z ostatnich 30 dni to 1,69 — obecnie jest zatem 2 proc. taniej.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Handel
Chiny skokowo zwiększyły dostawy części do dronów
Handel
Ostra wymiana ciosów między USA a Chinami. Wchodzą w życie nowe cła i opłaty portowe
Reklama
Reklama