Reklama

Promocje w Biedronce to patologia? Dopiski małym drukiem zaskakują klientów

Ekonomiści zwracają uwagę na skomplikowane i ich zdaniem wprowadzające w błąd klientów promocje w sklepach, a wiceminister rolnictwa Michał Kołodziejczak zapowiada interwencję.

Publikacja: 31.01.2024 16:48

Promocje w Biedronce to patologia? Dopiski małym drukiem zaskakują klientów

Foto: Bloomberg

Kolejna już dyskusja wokół sposobu prezentowania ofert promocyjnych, tym razem chodziło o sieć Biedronka, rozpętała się w serwisie X (dawny Twitter). Jeden z użytkowników zwrócił uwagę na promocyjną cenę mleka 1,52 zł czyli 52 proc. taniej. Warunkiem skorzystania z promocji jest jednak po pierwsze użycie aplikacji mobilnej sieci, a po drugie trzeba kupić sześć opakowań. Do tego jeszcze na etykiecie najniższa cena z ostatnich 30 dni to 1,69 — obecnie jest zatem 2 proc. taniej.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Reklama
Reklama