Unilever pozywa Intermarché za wytykanie downsizingu

Sieć handlowa użyła produktów koncernu Unilever na plakatach wytykających kurczenie produktów i zwiększanie cen jednostkowych. Producentowi kampania się nie spodobała.

Publikacja: 24.01.2024 14:23

Unilever pozywa Intermarché za wytykanie downsizingu

Foto: Adobe Stock

Trwający we Francji spór między detalistami a producentami przybiera nowe formy nasilając się przed końcem corocznych negocjacji handlowych w tym kraju. Sieć Intermarché wystartowała z kampanią promocyjną, w której pokazywała praktykę koncernu Unilever, do którego należą takie marki, jak Knorr, Carte d’Or czy Dove. Wśród produktów koncernu są też na przykład lody Magnum, które trafiły na plakaty Intermarché.

Magnum kiedyś znaczyło duże

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne