Unilever pozywa Intermarché za wytykanie downsizingu

Sieć handlowa użyła produktów koncernu Unilever na plakatach wytykających kurczenie produktów i zwiększanie cen jednostkowych. Producentowi kampania się nie spodobała.

Publikacja: 24.01.2024 14:23

Unilever pozywa Intermarché za wytykanie downsizingu

Foto: Adobe Stock

Trwający we Francji spór między detalistami a producentami przybiera nowe formy nasilając się przed końcem corocznych negocjacji handlowych w tym kraju. Sieć Intermarché wystartowała z kampanią promocyjną, w której pokazywała praktykę koncernu Unilever, do którego należą takie marki, jak Knorr, Carte d’Or czy Dove. Wśród produktów koncernu są też na przykład lody Magnum, które trafiły na plakaty Intermarché.

Magnum kiedyś znaczyło duże

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
LPP tnie roczną prognozę. To nie tylko wina pogody