Aktualizacja: 17.02.2016 13:54 Publikacja: 17.02.2016 12:29
Foto: 123rf.com
Dane pochodzą z badania firmy Nielsen, przeprowadzonego w 26 krajach przez ostatnie sześć miesięcy 2015 r. Wynika z niego, że 57 proc. kupujących on-line dokonało w tym okresie zakupów w sieci również za granicą.
– Jest to dziś łatwiejsze niż kiedykolwiek dzięki rozwojowi technologii cyfrowych, ale także globalnej sieci logistycznej. Nie chodzi przy tym tylko o wielkich graczy, jak Amazon. Dziś firma z Polski można oferować produkty z Argentyny klientowi z Niemiec, nawet nie sprowadzając ich do Polski. Wszystko wskazuje na to, że handel on-line „ponad granicami" będzie miał coraz większe znaczenie – mówi Krzysztof Grzegorzewski, dyrektor zarządzający platformy dropshippingowej Dropka.pl.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas