Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.08.2023 08:35 Publikacja: 25.08.2023 03:00
Foto: Bloomberg
Mieszkańcy Polski podczas codziennych zakupów żywnościowych regularnie kupują w promocjach 20–40 proc. produktów. Wskazuje na to aż 28,8 proc. badanych przez UCE Research i Syno Poland. „Rzeczpospolita” jako pierwsza poznała wyniki tych badań.
Z kolei 21,6 proc. ankietowanych twierdzi, że różnego typu okazje stanowią 10–20 proc. ich zakupów. Niemal co piąty kupuje zaś w ten sposób aż 40–60 proc. produktów. I tylko 1,3 proc. mówi, że nigdy nie kupuje w promocji. To pokazuje, jak w ślad za rosnącymi cenami zmieniły się zwyczaje zakupowe.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas