Reklama

Właściciel odzieżowej marki Reserved planuje w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową o 11-13 proc

Właściciel odzieżowej marki Reserved planuje w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową o 11-13 proc., czyli nieco wolniej niż pierwotnie zakładano.

Publikacja: 19.02.2016 12:11

Właściciel odzieżowej marki Reserved planuje w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową o 11-13 proc

Foto: materiały prasowe

LPP planuje w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową netto o 11-13 proc., czyli o 90 tys. mkw. (w całym 2015 r. urosła o 17 proc., do 843 tys. mkw.). To nieco mniej niż planowane wcześniej 13-15 proc. - Poprzednie plany były mniej konkretne, bardziej życzeniowe. Te najnowsze są bardziej realne, oparte w większości na podpisanych już umowach. Mniejszy wzrost wynika głównie z wolniejszego rozwoju na Bliskim Wschodzie, gdzie nasz partner franczyzowy z powodu sytuacji geopolitycznej zdecydował na nieco wolniejszy rozwój - mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama