Reklama
Rozwiń

Właściciel odzieżowej marki Reserved planuje w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową o 11-13 proc

Właściciel odzieżowej marki Reserved planuje w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową o 11-13 proc., czyli nieco wolniej niż pierwotnie zakładano.

Publikacja: 19.02.2016 12:11

Właściciel odzieżowej marki Reserved planuje w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową o 11-13 proc

Foto: materiały prasowe

LPP planuje w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową netto o 11-13 proc., czyli o 90 tys. mkw. (w całym 2015 r. urosła o 17 proc., do 843 tys. mkw.). To nieco mniej niż planowane wcześniej 13-15 proc. - Poprzednie plany były mniej konkretne, bardziej życzeniowe. Te najnowsze są bardziej realne, oparte w większości na podpisanych już umowach. Mniejszy wzrost wynika głównie z wolniejszego rozwoju na Bliskim Wschodzie, gdzie nasz partner franczyzowy z powodu sytuacji geopolitycznej zdecydował na nieco wolniejszy rozwój - mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama