Koniec legendarnego produktu dla niemowląt. Znika ze sklepów na całym świecie

Amerykański koncern Johnson & Johnson poinformował, że wstrzymuje od 2023 roku sprzedaż pudru dla niemowląt na bazie talku. Produkt nie będzie dostępny nigdzie na świecie.

Publikacja: 12.08.2022 10:48

Koniec legendarnego produktu dla niemowląt. Znika ze sklepów na całym świecie

Foto: PAP/Newscom

Johnson & Johnson zaprzestał sprzedaży swojego pudru dla niemowląt „Baby Powder” na bazie talku w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie już w 2020 roku. Jednak produkt pozostał na rynku w innych krajach, gdzie był wciąż używany do pielęgnacji zarówno dorosłych jak i dzieci i niemowląt.

Koncern poinformował w oficjalnym komunikacie, że „podjął komercyjną decyzję o przejściu na asortyment pudru dla niemowląt na bazie skrobi kukurydzianej”. Puder dla niemowląt J & J na bazie skrobi kukurydzianej jest już od kilku lat sprzedawany w krajach na całym świecie.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
USA i Wielka Brytania zawarły umowę handlową. Ważna kwestia wciąż nierozwiązana
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie