Aktualizacja: 09.02.2021 19:25 Publikacja: 09.02.2021 19:15
Foto: AdobeStock
Detaliczny rynek spożywczy mocno zmienił się w czasie pandemii. Podobnie jak w innych branżach mocny wzrost zainteresowania przeżyły sklepy online. Widać to po wynikach brytyjskiego supermarketu online Ocado, który odnotował 35 procentowy skok sprzedaży w 2020 roku. Dzięki temu brytyjska firma, działająca na rynku 21 lat, zmniejszyła straty z 214 mln funtów w 2019 do 44 mln w 2020.
Zdaniem Ocado, wielu klientów nie wróci już do starych nawyków sprzed pandemii i pozostanie z zakupami online także w przypadku produktów spożywczych.
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego i towar przeznaczony do dystrybucji wynajmowan...
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas