Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.05.2017 16:05 Publikacja: 17.05.2017 15:37
Foto: Bloomberg
Sieci handlowe konsekwentnie nadążają za rosnącą świadomością konsumentów, którzy coraz większą uwagę zwracają na zdrowotne właściwości i ekologiczny sposób produkcji żywności. Większość dużych sieci zadeklarowała już rezygnację z jajek chowu klatkowego (popularnie zwanych „trójkami”). Niedawno Lidl deklarował obniżenie zawartości soli i cukru w produktach marek własnych. Teraz niemiecka sieć chce w jeszcze większym stopniu zadbać o zdrowie konsumentów, tym razem zaostrzając swoje własne normy dotyczące zawartości pestycydów w owocach i warzywach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas