Reklama
Rozwiń
Reklama

LPP chce pozostać polską rodzinną firmą

Do 2021 r. odzieżowa spółka chce wydać 1,5 mld zł na nowe sklepy. Co roku planuje uruchamiać sprzedaż na nowym rynku.

Aktualizacja: 14.06.2018 08:57 Publikacja: 13.06.2018 21:00

Jesienią 2017 r. LPP otworzyło sklep w Londynie

Jesienią 2017 r. LPP otworzyło sklep w Londynie

Foto: materiały prasowe

– Postanowiłem powołać prywatną fundację, w której jako założyciel skupię swoje aktywa. Semper Simul będzie posiadaczem 31,5 proc. głosów i 319 tys. akcji LPP S.A. Tam skomasuję swoje wszystkie aktywa, także z Home & You, gdzie również mam udziały – zapowiedział Marek Piechocki, prezes LPP.

Celem fundacji jest nie tylko sprawna sukcesja w firmie i zachowanie jej integralności, ale i polskości. – Moim marzeniem jest to, by była to polska firma, na pokolenia – wyjaśniał szef spółki. – Rodzina Piechockich będzie żyć i mieszkać w Polsce. Zaczęliśmy tworzyć konstytucję rodziny Piechockich, mówimy w niej o skromnym trybie życia, o konsumowaniu, o tym, że nie wydajemy tych pieniędzy – wyjaśnia swoją filozofię.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama