LPP chce pozostać polską rodzinną firmą

Do 2021 r. odzieżowa spółka chce wydać 1,5 mld zł na nowe sklepy. Co roku planuje uruchamiać sprzedaż na nowym rynku.

Aktualizacja: 14.06.2018 08:57 Publikacja: 13.06.2018 21:00

Jesienią 2017 r. LPP otworzyło sklep w Londynie

Jesienią 2017 r. LPP otworzyło sklep w Londynie

Foto: materiały prasowe

– Postanowiłem powołać prywatną fundację, w której jako założyciel skupię swoje aktywa. Semper Simul będzie posiadaczem 31,5 proc. głosów i 319 tys. akcji LPP S.A. Tam skomasuję swoje wszystkie aktywa, także z Home & You, gdzie również mam udziały – zapowiedział Marek Piechocki, prezes LPP.

Celem fundacji jest nie tylko sprawna sukcesja w firmie i zachowanie jej integralności, ale i polskości. – Moim marzeniem jest to, by była to polska firma, na pokolenia – wyjaśniał szef spółki. – Rodzina Piechockich będzie żyć i mieszkać w Polsce. Zaczęliśmy tworzyć konstytucję rodziny Piechockich, mówimy w niej o skromnym trybie życia, o konsumowaniu, o tym, że nie wydajemy tych pieniędzy – wyjaśnia swoją filozofię.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Rozejm USA i Chin w wojnie handlowej. Doszło do porozumienia w sprawie ceł
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem