Skąd się biorą dobre opinie o Salonach Agata?

Spółka z wyłącznie polskim kapitałem, jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych w Polsce dystrybutorów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz. Ponad 30 salonów wielkopowierzchniowych, 250 różnych producentów z Polski i zagranicy, ponad 10000 pozycji w każdym ze sklepów oraz szerokie grono doradców, projektantów i ekspertów. Do tego oferta odpowiadająca najnowszym trendom w aranżacji wnętrz i potrzebom współczesnych konsumentów – oto, co wyróżnia Salony Agata na tle konkurencji.

Aktualizacja: 06.08.2021 14:38 Publikacja: 06.06.2021 00:01

Skąd się biorą dobre opinie o Salonach Agata?

Salony Agata to nie tylko kolekcje mebli, oświetlenia i dodatków. W salonach ekspozycji towarzyszą gotowe propozycje aranżacji starannie przygotowane przez dekoratorów wnętrz. Klienci mogą czerpać z nich inspiracje i przenieść je wprost do swojego lokum. Okazuje się, że to także firma z bogatą historią, o której nie każdy wie.  

Statystyczny Kowalski, Bytomskie Fabryki Mebli i Agata 

Przyjęło się, że Kowalskim określa się statystycznego Polaka. Dlaczego? Choć prawdą jest, że nazwisko należy do najpopularniejszych w Polsce, to istnieje jeszcze inne wytłumaczenie: małżeństwo Kowalskich – Bogusława i Czesław – zaprojektowali mebel, który towarzyszył milionom Polaków od lat 60. XX wieku. Ich pionierska meblościanka była odpowiedzią na wyzwania powojennego meblarstwa, które w ciasnym i niefunkcjonalnym mieszkaniu miało zmieścić 4-osobową rodzinę. Produkcji konceptu „systemu Kowalskich” w 1962 roku podjęła się Bytomska Fabryka Mebli. 

Górny Śląsk swego czasu był stolicą designu meblarskiego w Polsce, a do największego miasta – Katowic – w 1973 roku przeniesiono przedsiębiorstwo i zmieniono jego nazwę na Katowickie Fabryki Mebli „Agata”. Po szeregu przeobrażeń od 2015 roku firma funkcjonuje pod nazwą Agata. Jest to więc firma z wieloletnią tradycją i polskim kapitałem, której dynamiczny rozwój ciągle jest kontynuowany. 

Szeroki asortyment

Każdy z nas przynajmniej kilka razy w życiu ma potrzebę odwiedzenia sklepu meblowego, ale tylko w nielicznych znajdujemy to, czego szukamy. Co zatem sprawia, że Salony Agata są tak chętnie wybieranym sklepem meblowym? Możemy tam znaleźć wszystko, czego szukamy: od małego dekoracyjnego wazonika, poprzez sofę w wybranym rodzaju i kolorze tkaniny, po kuchnię zaprojektowaną pod wymiar danego pomieszczenia. Planer kuchni online pozwoli stworzyć kuchnię w widoku 3D, a na dodatek projekt jest transparentny – automatyczna wycena aranżacji pozwala na bieżąco śledzić, jaki będzie koszt kuchennej zabudowy. 

Tysiące mebli i dodatków od polskich i zagranicznych producentów, które można znaleźć w sklepach stacjonarnych sieci, uzupełnia równie bogata oferta sklepu online z możliwością dostawy na terenie całego kraju. Dzięki temu bez wahania możemy powtórzyć za znanym spotem reklamowym: „Agata. I jesteś w domu”.

Możliwość zakupów online to zresztą niekwestionowany atut i domena nowoczesnego salonu meblowego. Informacje o promocjach,  znajdziemy nie tylko w zakładce „promocje” na stronie, ale i w pełnych humoru spotach reklamowych.

Synowa i teściowa o co chodzi?

Kampania reklamowa marki , której twarzami już drugi rok wspólnie są znane aktorki Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk, bawią widzów do łez. Ideą nie jest tylko ukazanie jakże prawdziwej generation gap – luki pokoleniowej. Przekaz: „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego” ma pokazać, że w Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie, mimo przeróżnych potrzeb, gospodarstw domowych o zróżnicowanym metrażu i o różnych stylach. Scenki są bardzo życiowe – każdy z nas znajduje w nich pierwiastek siebie, dlatego są tak przyjemne w odbiorze. Nieraz kuszą dużymi rabatami czy korzystnymi ratami, które warto wziąć pod uwagę, urządzając swoje lokum.

W czym tkwi sekret?

Aby oferować pewną wartość, trzeba znać i rozumieć grupę konsumentów, do której kieruje się asortyment. Trzeba zrozumieć ich potrzeby, pragnienia czy aspiracje i tym się kierować w merchandisingu, reklamie oraz proponowanych cenach.

Aby oferować wartość, trzeba ponadto rozumieć sprzedawany produkt, dlatego profesjonaliści w Salonach Agata są w stanie doradzić każdej niezdecydowanej osobie.

Ponad 60-letnie doświadczenie w branży meblarskiej pozwala nam nie tylko trafnie rozpoznawać potrzeby naszych Klientów, lecz także kreować trendy i inspirować do ciekawych zmian. A wszystko po to, by każdy nowy zakup w salonie Agata budził pozytywne emocje i był spełnieniem marzeń o funkcjonalnych i pięknych wnętrzach. Dzieląc się naszym wieloletnim doświadczeniem i niesłabnącą pasją do aranżacji wnętrz, pragniemy profesjonalnie wspierać naszych Klientów w budowaniu niepowtarzalnej atmosfery ich domów i mieszkań – czytamy na stronie.

Niech ten cytat będzie puentą niniejszego artykułu.

Rynek pracy
Koniec gorączki informatycznej. Firmy już nie biją się o programistów
Biznes
Dyplomatyczne wypowiedzenie wojny: niemieccy urzędnicy opuszczają Rosję
Ropa
Tarcia na linii Arabia Saudyjska-Rosja. Oto co zrobił Kreml
Handel
Dobrowolne limity cenowe na żywność? Londyn rozważa taka możliwość
Materiał Promocyjny
ESG - Raportowanie w praktyce – IV edycja
Handel
W tym roku Dzień Dziecka będzie skromny
Handel
E-commerce nie zawodzi, ale kurs Allegro spada