Reklama

Skarga na Lidla: „Reklama namawia do kupowania”

Komisja Etyki Reklamy zupełnie poważnie musiała się zmierzyć ze skargą, że firma w swojej reklamie namawia do robienia zakupów w jej sklepach.

Aktualizacja: 24.07.2018 14:37 Publikacja: 24.07.2018 14:29

Skarga na Lidla: „Reklama namawia do kupowania”

Foto: Bloomberg

Reklama, jak wiadomo, jest dźwignią handlu. Każda firma, która może sobie na to pozwolić, reklamuje się więc gdzie tylko może i jak tylko może. Wśród najpoważniejszych reklamodawców są, oczywiście, wielkie sieci detaliczne, którym zależy na tym, by konsumenci robili zakupy właśnie u nich. I właśnie to stało się powodem skarg na Lidla skierowanych do Komisji Etyki Reklamy.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama