Reklama
Rozwiń
Reklama

Skarga na Lidla: „Reklama namawia do kupowania”

Komisja Etyki Reklamy zupełnie poważnie musiała się zmierzyć ze skargą, że firma w swojej reklamie namawia do robienia zakupów w jej sklepach.

Aktualizacja: 24.07.2018 14:37 Publikacja: 24.07.2018 14:29

Skarga na Lidla: „Reklama namawia do kupowania”

Foto: Bloomberg

Reklama, jak wiadomo, jest dźwignią handlu. Każda firma, która może sobie na to pozwolić, reklamuje się więc gdzie tylko może i jak tylko może. Wśród najpoważniejszych reklamodawców są, oczywiście, wielkie sieci detaliczne, którym zależy na tym, by konsumenci robili zakupy właśnie u nich. I właśnie to stało się powodem skarg na Lidla skierowanych do Komisji Etyki Reklamy.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama