Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.07.2018 12:43 Publikacja: 17.07.2018 12:28
5 zdjęć
ZobaczFoto: materiały prasowe
W zeszłym roku hitem w Lidlu były maskotki Lidlaki z Ryneczku, które były odpowiedzią na Świeżaki z Biedronki. Lidl wówczas uprościł klientom zdobywanie maskotek i oferował je w normalnej sprzedaży. Pięć maskotek wyrażających różne warzywa i owoce promowało przy tym zrównoważoną dietę, podobnie jak akcja konkurencji. W tym roku niemiecka sieć ma kolejną edycję Lidlaków z Ryneczku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Giełdowa grupa VRG kierowana przez Mateusza Kolańskiego ogłosiła przejęcie w segmencie jubilerskim. Chodzi o zna...
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas