Aktualizacja: 08.10.2015 13:55 Publikacja: 08.10.2015 13:55
Foto: Bloomberg
Połączenie Meituan.com i Dianping Holdings - firm, które w internecie sprzedają wszystko: od biletów kinowych, po kupony zniżkowe do restauracji, aż po żywność dostarczana prosto do domu, zdominuje chiński rynek handlu internetowego - pisze "Financial Times".
Meituan, chiński odpowiednik Grupona, zajmuje około 52 proc. chińskiego rynku internetowego, który jest wart ponad 12 mld dolarów według wyliczeń Analysys International. natomiast aplikacja Dianping zajmuje około 30 proc. rynku. Razem stworzą firmę, która zdecydowanie zdominuje rynek i zagrozi pozycji konkurencji takiej jak wyszukiwarce Baidu, należącej do platformy Nuomi, która zapowiadała utworzenie podobnego do Groupona serwisu.
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
Inwestorów ucieszyła wiadomość, że chiński wicepremier He Lifeng spotka się z amerykańskim sekretarzem skarbu Sc...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas