Koniec dyskontów, jakie znamy z przeszłości

Owocami morza, markową porcelaną i akcesoriami modowymi walczą sieci dyskontowe o klientów, którzy wydają na zakupy więcej niż średnia krajowa. Już opanowały niemal 30 proc. rynku.

Aktualizacja: 06.11.2015 07:39 Publikacja: 05.11.2015 21:00

Koniec dyskontów, jakie znamy z przeszłości

Foto: materiały prasowe

Strategia rozbudowy półki premium oznacza definitywny koniec ery dyskontów kojarzących się z prostymi halami pełnymi metalowych regałów, z których towary sprzedaje się wprost z kartonów. Sieci takie jak Lidl czy Biedronka rozwinęły skrzydła, gdy w kryzysie Polacy oszczędzali, ale już od dawna starają się zmienić postrzeganie swojej oferty. Prawdziwą ofensywę szykują na okres przedświąteczny, kiedy konsumenci są skłonni do większych wydatków.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Handel
Chiński eksport do USA kwitnie. Firmy ukrywają pochodzenie produktów
Handel
Przesyłki z Chin i Hongkongu droższe. Bruksela i Paryż śladem USA
Handel
Puściej pod choinką w Boże Narodzenie 2025. Cios w Świnkę Peppę i Teletubisie
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku