Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.02.2016 20:40 Publikacja: 09.02.2016 20:00
4 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
„Wspólnie budujemy przyszłość naszego kraju i naszych dzieci. Zyski przeznaczmy na rozwój polskiej innowacji" – podkreśla najnowszy spot reklamowy Grupy Adamed, jednej z czołowych firm farmaceutycznych. W minutowej reklamówce odniesienia do polskości pojawiają się kilkakrotnie – także w przypomnieniu, iż „kupując polskie leki grupy Adamed, tworzysz nowe miejsca pracy".
– Prowadzone przez firmę dwie odsłony kampanii wizerunkowej akcentują nie tylko polskość, ale również innowacyjność oraz wysoką jakość oferowanych produktów – dostępnych w Polsce i na rynkach zagranicznych – podkreśla Katarzyna Dubno, dyrektor działu relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia Grupy Adamed. Jak dodaje, aspekt polskości jest elementem długofalowej strategii biznesowej firmy od początku jej istnienia, a więc już od 30 lat.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas