Reklama

Polskość już nie przeszkadza, staje się rynkowym atutem

Krajowe firmy i marki coraz chętniej podkreślają rodzimy rodowód w oznakowaniu produktów i kampaniach reklamowych. Zasadność takich działań potwierdzają badania postaw konsumentów, którzy doceniają polskie wyroby.

Aktualizacja: 09.02.2016 20:40 Publikacja: 09.02.2016 20:00

Foto: 123RF

„Wspólnie budujemy przyszłość naszego kraju i naszych dzieci. Zyski przeznaczmy na rozwój polskiej innowacji" – podkreśla najnowszy spot reklamowy Grupy Adamed, jednej z czołowych firm farmaceutycznych. W minutowej reklamówce odniesienia do polskości pojawiają się kilkakrotnie – także w przypomnieniu, iż „kupując polskie leki grupy Adamed, tworzysz nowe miejsca pracy".

– Prowadzone przez firmę dwie odsłony kampanii wizerunkowej akcentują nie tylko polskość, ale również innowacyjność oraz wysoką jakość oferowanych produktów – dostępnych w Polsce i na rynkach zagranicznych – podkreśla Katarzyna Dubno, dyrektor działu relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia Grupy Adamed. Jak dodaje, aspekt polskości jest elementem długofalowej strategii biznesowej firmy od początku jej istnienia, a więc już od 30 lat.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama