Reklama

Barometr: Black Friday i Cyber Monday w e-sklepach to chwyt reklamowy

Obniżki cen w Black Friday i Cyber Monday, czyli w dniach rabatów w polskich e-sklepach były mniejsze, niż mogłoby to wynikać z przekazów reklamowych i marketingowych sprzedawców - poinformowała w poniedziałek firma doradcza Deloitte w raporcie.

Publikacja: 05.12.2016 11:02

Barometr: Black Friday i Cyber Monday w e-sklepach to chwyt reklamowy

Foto: 123rf.com

Badanie pt. "Świąteczny barometr cenowy", przeprowadzone przez Deloitte, Dealavo i Google, objęło 800 sklepów internetowych.

Jak napisano w analizie, promowane przez sklepy online dni wielkich obniżek: Black Friday (25 listopada) i Cyber Monday (28 listopada) w większości przypadków okazały się jedynie chwytem marketingowym. "Różnica cen w tych dniach w porównaniu do poprzedzającego tygodnia wyniosła zaledwie od 0 do 2 proc. Warto wspomnieć, że część sklepów w tym okresie stosowało kody rabatowe, które nie zostały uwzględnione w analizie. W przypadku niektórych z nich występowało selektywne premiowanie klientów kodami rabatowymi" - podali autorzy barometru.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Handel
LPP kontra Hindenburg. Prokuratura: Tok postępowania torpedowany
Handel
Amazon szykuje potężne zwolnienia. Obejmą nawet 30 tys. pracowników biurowych
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
USA i Japonia zawarły umowę w sprawie metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama