Aktualizacja: 05.12.2016 11:02 Publikacja: 05.12.2016 11:02
Foto: 123rf.com
Badanie pt. "Świąteczny barometr cenowy", przeprowadzone przez Deloitte, Dealavo i Google, objęło 800 sklepów internetowych.
Jak napisano w analizie, promowane przez sklepy online dni wielkich obniżek: Black Friday (25 listopada) i Cyber Monday (28 listopada) w większości przypadków okazały się jedynie chwytem marketingowym. "Różnica cen w tych dniach w porównaniu do poprzedzającego tygodnia wyniosła zaledwie od 0 do 2 proc. Warto wspomnieć, że część sklepów w tym okresie stosowało kody rabatowe, które nie zostały uwzględnione w analizie. W przypadku niektórych z nich występowało selektywne premiowanie klientów kodami rabatowymi" - podali autorzy barometru.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas