Reklama
Rozwiń

Barometr: Black Friday i Cyber Monday w e-sklepach to chwyt reklamowy

Obniżki cen w Black Friday i Cyber Monday, czyli w dniach rabatów w polskich e-sklepach były mniejsze, niż mogłoby to wynikać z przekazów reklamowych i marketingowych sprzedawców - poinformowała w poniedziałek firma doradcza Deloitte w raporcie.

Publikacja: 05.12.2016 11:02

Barometr: Black Friday i Cyber Monday w e-sklepach to chwyt reklamowy

Foto: 123rf.com

Badanie pt. "Świąteczny barometr cenowy", przeprowadzone przez Deloitte, Dealavo i Google, objęło 800 sklepów internetowych.

Jak napisano w analizie, promowane przez sklepy online dni wielkich obniżek: Black Friday (25 listopada) i Cyber Monday (28 listopada) w większości przypadków okazały się jedynie chwytem marketingowym. "Różnica cen w tych dniach w porównaniu do poprzedzającego tygodnia wyniosła zaledwie od 0 do 2 proc. Warto wspomnieć, że część sklepów w tym okresie stosowało kody rabatowe, które nie zostały uwzględnione w analizie. W przypadku niektórych z nich występowało selektywne premiowanie klientów kodami rabatowymi" - podali autorzy barometru.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama