Aktualizacja: 18.12.2017 23:42 Publikacja: 18.12.2017 21:06
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotorzepa, Dariusz Pisarek
Już 77 proc. europejskich firm zatrudniających co najmniej dziesięciu pracowników ma stronę internetową, a co szósta (16 proc.) prowadzi sprzedaż online – wynika z najnowszych danych unijnego urzędu statystycznego Eurostatu za 2016 r. Według nich najbardziej aktywne w działalności handlowej w sieci są firmy z Irlandii, Szwecji i Danii, gdzie około jednej czwartej przedsiębiorstw oferuje swoje usługi lub produkty przez internet.
Polska – wraz z Bułgarią i Rumunią – plasuje się na drugim końcu unijnego zestawienia, chociaż nasz kraj od lat jest w czołówce najszybciej rosnących rynków handlu internetowego, którego wartość może w tym roku sięgnąć 40 mld zł. Według tegorocznych danych organizacji Ecommerce Europe polski rynek e-commerce w ciągu 12 miesięcy (do połowy 2017) urósł 25 proc., co zapewnia mu piąte miejsce w Europie.
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas