Reklama
Rozwiń
Reklama

James C.F. Huang: Polski biznes musi mocniej promować się na Tajwanie

Projektowanie czipów i ich integracja, zastosowania sztucznej inteligencji – w to tajwańskie firmy mogą inwestować w Polsce – sugeruje James C.F. Huang, szef Taiwan Trade Development Council, tamtejszego odpowiednika PAIH.

Publikacja: 13.06.2024 04:30

James C.F. Huang mówi, że rośnie zainteresowanie Polską. Tajwański „Wealth Magazine” poświęcił 30 st

James C.F. Huang mówi, że rośnie zainteresowanie Polską. Tajwański „Wealth Magazine” poświęcił 30 stron naszej gospodarce

Foto: mat. pras.

Ludzie z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) byli w maju na Tajwanie, pan jest teraz w Warszawie. Coś się więc dzieje. Jaki jest cel pana wizyty?

Wasz kraj jest niezwykle ważny w kontekście obecnej globalnej restrukturyzacji przemysłu i łańcuchów dostaw. Jestem tu, aby rozmawiać o wzmocnieniu naszych dwustronnych więzi w zakresie inwestycji, współpracy branżowej i handlowej. To druga część naszej europejskiej trasy. Najpierw pojechaliśmy do Berlina i otworzyliśmy wystawę Tajwanu w Europie. Zorganizowaliśmy tam również forum półprzewodników Tajwan–Europa, w którym uczestniczyły wszyscy główni gracze w branży półprzewodników w Europie.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gospodarka
Miliarderzy z państw G20 mogliby zakończyć ubóstwo na świecie za swoje roczne zarobki
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Gospodarka
Estonia tworzy parki przemysłowe dla firm zbrojeniowych
Gospodarka
Przed nami dobry rok dla firm i polskiej gospodarki
Gospodarka
Polska wciąż musi pracować nad swoją wiarygodnością ekonomiczną
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Gospodarka
Komisja Europejska proponuje militarną „strefę Schengen”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama