Aktualizacja: 13.05.2025 13:16 Publikacja: 24.03.2023 13:32
Foto: AFP
Na zlecenie Nationwide Building Society przeprowadzane są regularne analizy wydatków Brytyjczyków. Luty 2023 wykazał interesujące tendencje w wydatkach mieszkańców Zjednoczonego Królestwa, którzy pomimo przypadających na ten miesiąc Walentynek ścięli (ilościowo) wydatki na randki o 33 procent w porównaniu z lutym 2022. Pod względem wartości wydatki te spadły „tylko” o 7 procent dzięki wysokiej inflacji. Brytyjczycy ścinają też wydatki na serwisy oferujące filmy i seriale w subskrypcji (o 6 procent ilościowo i o 3 proc. wartościowo). Zaczęli też uważnie patrzeć na ceny produktów służących do drobnych domowych napraw i majsterkowania – przy wzroście ilościowym transakcji o 3 proc. wydatki na majsterkowanie spadły o 4 procent.
Wzrost kapitalizacji rynkowej spółek z udziałem Skarbu Państwa, wieloletnie strategie kluczowych firm, start pot...
W tym roku – dokładnie 12 maja – mija 15 lat od giełdowego debiutu spółki, która dziś jest największym konglomer...
Agencja ratingowa S&P poinformowała o dokonaniu półrocznego przeglądu ratingu Polski, bez publikacji aktualizacj...
Chcesz dostać miliard dolarów? Przyleć do Moskwy i stań na trybunie obok dyktatora poszukiwanego międzynarodowym...
W piątek w Nancy Polska ma podpisać traktat z Francją. Ma on być także podstawą do pogłębienia współpracy w sekt...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas