#RZECZoBIZNESIE: Roman Rewald: Polska musi zacząć się promować na świecie

Amerykańskie firmy mają szanse na wygrywanie w przetargach zbrojeniowych - uważa Roman Rewald z z Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce i przypomina, że amerykańskie firmy były w awangardzie inwestycyjnej w naszym kraju po 1989 roku

Aktualizacja: 26.09.2016 14:10 Publikacja: 26.09.2016 13:44

#RZECZoBIZNESIE: Roman Rewald: Polska musi zacząć się promować na świecie

Foto: Rzeczpospolita

Zainteresowanie debatą prezydencką jest ogromne – podkreśla mówi Roman Rewald, z Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce.

Kampania jest kontrowersyjna, ale i bardzo ciekawa. To zestawienie, zderzenie dwóch przeciwstawnych osobowości. Wydaje się, że oczekiwania są ogromne, ponieważ ta debata może zdecydować o dalszej kampanii wyborczej – podkreśla Roman Rewald.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Gospodarka
Trump ogłasza decyzję w sprawie ceł. Wyższe taryfy na towary z UE i Meksyku
Gospodarka
Rumunia zapłaci cenę za rozrzutność
Gospodarka
Czy grozi nam powódź? Na razie nie, ale sytuacja może się zmienić
Gospodarka
Czy USA nadal są gwarantem globalnej stabilności?
Gospodarka
Unia chce pokonać Rosję w Ukrainie. Oto w jaki sposób
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama