Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.03.2015 13:15 Publikacja: 05.03.2015 13:15
Foto: Fotorzepa/Grzegorz Psujek
Według wyników zeszłorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów przeprowadzonego przez SII, niespełna 1/5 wszystkich inwestorów to kobiety. Wskaźnik rośnie nieprzerwanie od 2010 r., niemniej dynamika wynosi średnio 1,65 proc. Przy założeniu, że taki wzrost się utrzyma, to kobiety będą stanowiły połowę wszystkich inwestujących dopiero w 2035 r.
W celu aktywizacji płci pięknej rusza projekt edukacyjny „Giełda jest kobietą" realizowany w ramach Akcjonariatu Obywatelskiego. Inicjatorami przedsięwzięcia są Ministerstwo Skarbu Państwa oraz Energa. Spotkanie inauguracyjne odbędzie się 17 marca br. w Sali Notowań GPW w Warszawie. Podczas spotkań o charakterze szkoleniowo-warsztatowym, uczestniczki projektu będą miały możliwość zdobycia wiedzy na temat rynku kapitałowego oraz możliwościach lokowania oszczędności poprzez inwestycje na giełdzie. Szkolenia odbędą się od marca do czerwca w czterech miastach: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Indeks dużych spółek na otwarciu sesji sięgnął nowych rocznych szczytów, ale popyt raczej nie idzie za ciosem.
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
"Unowocześnienie" indeksów, wyższe stopy zwrotu, przyciągnięcie nowych inwestorów czy też promocja polskiej gieł...
Prezydent USA Donald Trump ujawnił listy do kilkunastu państw zapowiadające, z jakimi cłami muszą się one zmierz...
Poniedziałek na GPW stał pod znakiem niewielkiej zmienności. Inwestorzy patrzą przede wszystkim na Stany Zjednoc...
W 2024 r. więcej spółek z WIG20 ograniczyło wydatki na kulturę, sport i instytucje charytatywne, niż je zwiększy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas