Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 15.12.2024 02:24 Publikacja: 14.06.2024 14:24
Foto: Adobe Stock
Choć kibice piłki nożnej zazwyczaj są ważną grupą klientów choćby w barach i pubach, to wiele wskazuje na to, że tego typu miejsca nie mają co liczyć na wielkie zyski w związku z rozpoczynającymi się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. O ile w lokalach gastronomicznych standardem są telewizory, które w razie potrzeby mogą posłużyć widzom podczas transmisji meczu, niemniej nie jest to zjawisko, które może zmienić sytuację finansową gastronomii.
Rynek dostaw w Polsce rozwija się i wart jest już ponad 10 mld zł. Z danych Pyszne.pl wynika, że najczęściej zamawiane dania w 2024 roku to kebab, pizza i cheeseburger.
Od 20 listopada br. w restauracjach McDonald’s dostępny jest burger drwala. Popularna kanapka sprzedawana jest tylko w sezonie jesienno-zimowym, a jej wprowadzeniu z reguły towarzyszy przemyślana akcja marketingowa.
Jeszcze w marcu za minimalne wynagrodzenie można było kupić w restauracji średnio 128 kotletów schabowych, we wrześniu - już 124. Ceny w gastronomii rosną szybciej niż wynosi wskaźnik inflacji. Najbardziej odczuwają to osoby lepiej zarabiające.
Amerykańska sieć restauracji TGI Fridays (Thank God it's Friday!) złożyła wniosek o ochronę przed bankructwem. Firma w oświadczeniu poinformowała, że głównym powodem problemów finansowych były skutki pandemii Covid-19 i że wniosek pozwoli jej na „zbadanie strategicznych alternatyw w celu zapewnienia długoterminowej trwałości marki”.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Starbucks przywraca ręcznie wypisywane imiona markerem na kubkach oraz stacje samoobsługowe z cukrem i śmietanką, by odzyskać klientów – informuje CNN.
W eliminacjach mistrzostw świata w 2026 roku Polska czeka jeszcze na jednego rywala. Będzie nim Hiszpania i Holandia. Obie reprezentacje bardzo chciałyby się znaleźć w grupie z Biało-Czerwonymi. Musiałyby jednak przegrać w ćwierćfinale Ligi Narodów.
Jakub Kiwior wskoczył ostatnio do wyjściowej jedenastki Arsenalu i zbiera pochwały, ale czy to wystarczy, by utrzymał miejsce w podstawowym składzie?
W co inwestują pieniądze najzamożniejsi klienci? Eksperci z międzynarodowej grupy The Independents zrzeszającej analityków z wielu krajów, przeanalizowali trendy dotyczące preferencji konsumentów dóbr luksusowych.
To, że handlowiec zleca wyprodukowanie czegoś według własnego wzoru i potem sprzedaje to dobro w nieprzetworzonej formie, nie przekreśla prawa do niższego, 3-proc. ryczałtu dla działalności usługowej w zakresie handlu.
Angielska Premier League wraca do Canal+, który podpisał umowę na pokazywanie tamtejszych rozgrywek w sezonach 2025/26, 2026/27 i 2027/28.
Dom mody Chanel ma nowego dyrektora artystycznego. Został nim 40-letni projektant, który do niedawna pracował dla innej znanej marki świata mody.
Przegrany meczu Hiszpania - Holandia oraz Finlandia, Litwa i Malta będą rywalami reprezentacji Polki w przyszłorocznych kwalifikacjach mistrzostw świata. Nasza drużyna znów w dniu losowania okazuje się najsilniejsza.
Mundial w 2026 r. po raz pierwszy odbędzie się z udziałem 48 reprezentacji. O szansach na awans tej polskiej przesądzi piątkowe losowanie el. MŚ w Zurychu. Jacy są ewentualni rywale reprezentacji Polski? Czemu zasady losowania eliminacji mundialu są tak skomplikowane?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas