Pizza za jakieś 2,37 zł. Tak Domino’s walczy o olbrzymi rynek

Indie to dla Domino’s rynek numer 1 poza USA. Inflacja w tym kraju sprawiła, że pizzowy gigant walczy o klienta ceną, wprowadzając specjalną pizzę za 49 rupii (mniej niż 2,50 zł).

Publikacja: 20.07.2023 12:48

Lokal Domino’s w New Delhi

Lokal Domino’s w New Delhi

Foto: Bloomberg

W czasach szalejącej w Indiach inflacji Domino’s postanowiło zawalczyć o wrażliwego cenowo klienta na swoim drugim najważniejszym rynku za pomocą specjalnych promocji. Firma chce utrzymać przy sobie tych spośród indyjskich klientów, którzy mają chude portfele i dla których wzrost cen sprawia, że oglądają oni każdą rupię dwa razy nim ją wydadzą. Dlatego Domino’s wprowadziło specjalną wersję swojej pizzy i wyceniło ją na 49 rupii (ok. 2,37 zł według czwartkowego kursu indyjskiej waluty). To jedna dziesiąta ceny najtańszej (w promocji) pizzy w polskim Domino’s.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Gastronomia
KFC już nie z Kentucky. Wielkie przenosiny giganta