Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 23:29 Publikacja: 20.07.2023 12:48
Lokal Domino’s w New Delhi
Foto: Bloomberg
W czasach szalejącej w Indiach inflacji Domino’s postanowiło zawalczyć o wrażliwego cenowo klienta na swoim drugim najważniejszym rynku za pomocą specjalnych promocji. Firma chce utrzymać przy sobie tych spośród indyjskich klientów, którzy mają chude portfele i dla których wzrost cen sprawia, że oglądają oni każdą rupię dwa razy nim ją wydadzą. Dlatego Domino’s wprowadziło specjalną wersję swojej pizzy i wyceniło ją na 49 rupii (ok. 2,37 zł według czwartkowego kursu indyjskiej waluty). To jedna dziesiąta ceny najtańszej (w promocji) pizzy w polskim Domino’s.
Rynek dostaw jedzenia nad Wisłą znalazł się na zakręcie. Usługa dociera – w zależności od statystyk – tylko co d...
Starbucks w Chinach obniża ceny niektórych swoich napojów. Ceny spadną we wszystkich kawiarniach w całym kraju ś...
Jak donosi Reuters, brazylijski przemysł kawowy stoi w obliczu poważnego kryzysu. Zapasy kawy się kończą, a maga...
Choć zadłużenie sektora przekracza 400 mln zł, to jednak firmy są zadowolone z wyników. I spodziewają się, że ko...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Jedna z największych sieci fast-food na świecie przenosi centralę do Teksasu, choć jeszcze nie tak dawno jej peł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas