Reklama

Amerykańska pizza przegrała z włoską. Domino’s wycofuje się z Włoch

Jedna z najpopularniejszych amerykańskich marek pizzy, Domino’s nie dała rady zyskać popularności wśród Włochów.

Publikacja: 10.08.2022 12:54

Domino’s nie dało sobie rady we Włoszech

Domino’s nie dało sobie rady we Włoszech

Foto: Bloomberg

Ostatnie lokale Domino’s Pizza we Włoszech zostały zamknięte po tym, jak prowadząca je firma złożyła wniosek o upadłość. Franczyzobiorcą marki w ojczyźnie pizzy była firma ePizza SpA, która z amerykańską pizzą wkroczyła na tamtejszy rynek w 2015 roku. Od tego czasu gigant fast food toczył nierówne zmagania o pozyskanie klientów w kraju, w którym pizza to coś więcej niż placek z serem i dodatkami.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama