Premium wciąż przyciąga konsumentów

Coraz więcej firm stawia na oferty z wyższej półki cenowej. Nie zawsze robi to do końca uczciwie.

Publikacja: 09.09.2015 12:03

Premium wciąż przyciąga konsumentów

Foto: Forum/Piotr Król

Podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy sektor dóbr konsumpcyjnych nigdy nie był szczególnie priorytetowy, tym bardziej warto zauważyć panel „Wzrost popularności produktów i usług premium na polskim rynku w świetle rosnących aspiracji polskich konsumentów".

- Premium to nie tylko produkt, ale zdecydowanie w ślad za nim musi pójść obsługa klienta na wysokim poziomie, aby oferta była naprawdę kompleksowa – mówi Joao Bras Jorge prezes Banku Millennium w Polsce. Jego zdaniem liczba osób naprawdę zamożnych rośnie wolno, ale aspiracje rynku masowego zwiększają się znacznie szybciej stąd w ślad za tym firmy muszą zaoferować nową ofertę właśnie dla tych aspirujących konsumentów.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Materiał partnera
Smart city to również elektromobilność
ROZMOWA
Ponichtera: Innowacje w centrach danych dla zrównoważonego rozwoju
Interview
Ponichtera: Innovation in data centres for sustainable development
Studio „Rzeczpospolitej”
Białkowski: Zdrowa Firma to wsparcie dla pracodawców w pozyskaniu i utrzymaniu najlepszych pracowników
ROZMOWA
Jamiołkowski: Szczególny moment transformacji branży tytoniowej