Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.10.2019 06:15 Publikacja: 28.10.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Potencjał dzieci jako konsumentów wynika coraz częściej nie tylko z pieniędzy wydawanych przez nie bezpośrednio, ale coraz bardziej liczy się po prostu ich wpływ na rodzinne decyzje finansowe. Wcale niemały, jak wynika z badania Family Power firmy IQS największy jest dla ubrań, zabawek, butów. Niemniej w 13 proc. deklaruje, że dziecko ma duży wpływ na wybór mebli, w 28 proc. jest umiarkowany.
– Wpływ dzieci i młodzieży na wydatki gospodarstwa domowego pozostaje niezmiennie bardzo duży. Nie dotyczy to tylko odzieży, zabawek, gier, czyli produktów bezpośrednio dla nich. W wielu rodzinach wybór mebli, AGD, a nawet samochodu również przebiega z udziałem dzieci – mówi Katarzyna Krzywicka-Zdunek z IQS, liderka badania Family Power.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Unia nie będzie potrzebować zgody prorosyjskiego rządu Węgier, by wesprzeć Ukrainę pieniędzmi z zamrożonych rosy...
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej kontroluje firmy, które otrzymały fundusze z KPO. Ministra Katarzyn...
Wieczór z Tan Su Shan, dyrektor generalną i członkinią zarządu DBS Group, został sprzedany przez dom aukcyjny So...
Elon Musk kupił akcje Tesli o wartości 1 miliarda dolarów. Ten zakup to rzadkość – zarówno w przypadku Muska, ja...
W całej Polsce przez kilka godzin nie działały terminale płatnicze. Nie można było płacić kartami oraz Blikiem w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas