Wśród polskich regionów największym klientem EBI okazała się w ubiegłym roku Warszawa. Tramwaje Warszawskie dostały ok. 231 mln euro na modernizację i rozbudowę tras oraz zakup nowych pojazdów. Stołeczny urząd pozyskał zaś ok. 121 mln euro na sfinansowanie różnych mniejszych projektów infrastrukturalnych.

Spore kwoty pożyczyły także Poznań i Lublin (odpowiednio 145 i 126 mln euro). Lublin w pierwszej kolejności zainwestuje pieniądze w przebudowę jednego z głównych skrzyżowań w mieście oraz remont Teatru Starego. Z kolei woj. łódzkie podpisało umowy w sumie na ok. 110 mln euro (inwestycje transportowe i w zakresie kultury).

Samorządowcy chwalą sobie współpracę z EBI - pożyczki są udzielne bez prowizji i przy stosunkowo niskim oprocentowaniu, choć ich uzyskanie nie jest łatwe. Coraz częściej do banku zwracają się też mniejsze miasta, w 2010 r. kredyt pozyskał Radom, Zielona Góra i Dąbrowa Górnicza. W 2009 r. samorządy dostały ok. 470 mln euro.

Inne europejskiej regiony także chętnie korzystają ze wsparcia EBI. Przykładowo w ubiegłym roku Rzym pożyczył 720 mln euro na budowę kolejnej linii swojego metra, a Barcelona - 400 mln euro na budowę 51 stacji podziemnej kolejki.