Reklama

Jak najlepiej sprzedać film

W naszym świecie reklama wdziera się w każdy zakątek życia. Tym trudniej stworzyć taką, która przyciągnie uwagę.

Publikacja: 12.08.2017 15:00

Foto: Planete+

W 2010 roku w USA wydano na reklamę i marketing aż 412 miliardów dolarów. Reżyser i prezenter Morgan Spurlock postanowił zatem przybliżyć widzom złożony świat reklamy i marketingu oraz prawa nim rządzące. Postanowił nakręcić film o marketingu w filmie, przedstawiając kulisy takiego przedsięwzięcia.

Szukał sojuszników wśród wytypowanych marek, zaopatrzony w wiedzę fachowców doradzających mu, by w jego filmie pojawiły się razem: marka piwa, linii lotniczej, samochodu sportowego, hotelu. Jego zadanie miało też polegać na zachęceniu wybranych, by zainwestowali w produkcję.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Film
Złoty Lew dla Jima Jarmuscha za „Father Mother Sister Brother”
Film
Wenecja 2025: Złoty Lew dla Jima Jarmuscha za „Father Mother Sister Brother”
Film
Wenecja 2025: Dla kogo wenecki Złoty Lew?
Film
Ostatnie godziny umierającej małej Palestynki. Jedna z dziesięciu tysięcy
Film
Nie żyje aktor Graham Greene. Miał 73 lata
Reklama
Reklama