Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.08.2017 14:54 Publikacja: 12.08.2017 15:00
4 zdjęcia
ZobaczFoto: Planete+
W 2010 roku w USA wydano na reklamę i marketing aż 412 miliardów dolarów. Reżyser i prezenter Morgan Spurlock postanowił zatem przybliżyć widzom złożony świat reklamy i marketingu oraz prawa nim rządzące. Postanowił nakręcić film o marketingu w filmie, przedstawiając kulisy takiego przedsięwzięcia.
Szukał sojuszników wśród wytypowanych marek, zaopatrzony w wiedzę fachowców doradzających mu, by w jego filmie pojawiły się razem: marka piwa, linii lotniczej, samochodu sportowego, hotelu. Jego zadanie miało też polegać na zachęceniu wybranych, by zainwestowali w produkcję.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wielki faworyt krytyków „The Voice of Hind Rajab” Kaouther Ben Hanii z Grand Prix.
Wielki faworyt krytyków „The Voice of Hind Rajab” Kaouther Ben Hanii otrzymał Grand Prix festiwalu w Wenecji.
Wielkim faworytem krytyków jest film Kaouther Ben Hanii „The Voice of Hind Rajab”.
W weneckim konkursie dramatycznie wybrzmiał oparty na faktach film „The Voice of Hind Rajab” o dziewczynce umier...
Graham Greene, kanadyjski aktor filmowy i telewizyjny, zmarł w wieku 73 lat.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas