Aktualizacja: 11.05.2017 21:18 Publikacja: 11.05.2017 20:53
Foto: materiały prasowe
Rz: Zacznijmy w lekkim tonie. Jakie kanapki najchętniej kupują Polacy?
Krzysztof Kłapa: Oczywiście bardzo różne, ale wspomniałbym o jednej, która powstała specjalnie, mając na względzie gusta Polaków i nazywa się WieśMac. To bardzo popularny produkt. Warto też dodać, że McWrapy, linia, która jest sprzedawana na całym świecie w 35 tys. lokali, to pomysł z Polski. Sprzedajemy więc globalnie pomysł, który powstał tu, nad Wisłą.
Jaki ma zasięg na baterii, z czego jest zbudowany i dla kogo jest nowy, polski pojazd elektryczny? O tym opowiad...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-...
Według inwestorów zagranicznych Polska pod względem atrakcyjności inwestycyjnej zajmuje 3. miejsce wśród 15 kraj...
Nasza lokalna wiedza jest bardzo pomocna dla klientów. Oni będą musieli zmienić łańcuchy dostaw. Jesteśmy w stan...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Orlen sukcesywnie realizuje projekty wodorowe. Spółka chce wytwarzać wodór nisko- i zeroemisyjny, głównie na pot...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas