Jesteśmy silni dzięki sile polskich przedsiębiorstw

McDonald's to marka globalna, ale wpisuje się w lokalne gusta, a restauracje prowadzą polscy przedsiębiorcy – zauważa Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald's Polska.

Aktualizacja: 11.05.2017 21:18 Publikacja: 11.05.2017 20:53

Jesteśmy silni dzięki sile polskich przedsiębiorstw

Foto: materiały prasowe

Rz: Zacznijmy w lekkim tonie. Jakie kanapki najchętniej kupują Polacy?

Krzysztof Kłapa: Oczywiście bardzo różne, ale wspomniałbym o jednej, która powstała specjalnie, mając na względzie gusta Polaków i nazywa się WieśMac. To bardzo popularny produkt. Warto też dodać, że McWrapy, linia, która jest sprzedawana na całym świecie w 35 tys. lokali, to pomysł z Polski. Sprzedajemy więc globalnie pomysł, który powstał tu, nad Wisłą.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Europejski Kongres Gospodarczy
Ultre 4 Cargo. Oto nowy, polski samochód elektryczny
Europejski Kongres Gospodarczy
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne
Europejski Kongres Gospodarczy
Inwestorzy zagraniczni pod presją
Europejski Kongres Gospodarczy
Jako globalny bank pozwalamy rozpoznać lokalne potrzeby
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Europejski Kongres Gospodarczy
Inwestycje wodorowe to nie sprint, a maraton
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne