Polacy wydają coraz więcej na napoje pobudzające

Polacy wydają coraz więcej na napoje pobudzające. I wodę w butelkach.

Colian z zyskiem wyższy o prawie 230 proc.

W 2015 r. producent słodyczy, kulinariów i napojów miał 889 mln zł przychodów. Jego zysk netto przekroczył 68 mln zł.

Kania z 1 mld zł przychodów

W 2015 roku, po raz pierwszy w historii mięsnej spółki, jej przechody przekroczyły 1 mld zł. Firma poprawiła też swoje zyski.

Fatalny rok dla branży żywnościowej

Największy na świecie konglomerat handlujący ryżem i bawełną, Louis Dreyfus, doświadczył aż 67-proc. spadku rocznych zysków.

Polska branża drobiarska bije rekord za rekordem

Krajowa branża drobiarska bije rekord za rekordem. W coraz większym kryzysie pogrążają się natomiast producenci wieprzowiny.

Polacy jedzą znacznie mniej jaj niż sąsiedzi

Polacy jedzą mniej jaj niż sąsiedzi. Na przeciętnego konsumenta w naszym kraju przypada ich około 160 sztuk jaj rocznie pod różnymi postaciami.

Zakaz eksportu wieprzowiny do Rosji i Azji poważnie szkodzi branży

Utrzymujący się od dwóch lat zakaz eksportu mięsa do Rosji i Azji poważnie szkodzi branży.

Wawel znów z dywidendą

Zarząd będzie rekomendował przeznaczenie części zysku za rok 2015 na wypłatę dywidendy – podał producent słodyczy w sprawozdaniu finansowym za ubiegły rok.

Indykpol: odział na dwie dywizje biznesu przynosi efekty

Podział na dwie dywizje biznesu przynosi efekty. W 2015 r. zysk netto grupy drobiarskiej zwiększył się o 28,4 proc.

San Marino zaopatrzy Rosję w ser i wędliny

Mikroskopijna republika San Marino dostarczy wielkiej Rosji towary objęte embargiem.

Stopniały zyski Dudy

W 2015 roku mięsna firma miała blisko 2,3 mln zł zysku netto. To o ponad 65 proc. mniejszy niż rok wcześniej.

Polski sposób na zyski ze szkockiej

Wrocławski Akwawit rusza z produkcją whisky Jack Strong. Jego marka ma zdobyć część rynku zdominowanego przez globalne koncerny.

Jak whisky zastąpiła koniak

Dziś jeden z najlepszych trunków tego gatunku robią Japończycy - mówi Paweł Morozowicz, znawca alkoholi z firmy inwestycyjnej Wealth Solutions.

Letnia ofensywa smaków

Firmy z sezonową ofertą już teraz zaczynają walkę o rynek.

Grycan walczy o największą część rynku lodów

Największy w Polsce producent lodów familijnych chce podbić segment mrożonych deserów impulsowych. W planach ma także dalszy rozwój lodziarni i eksportu.

Kompania Piwowarska zaleje rynek nowościami

Czołowy producent piwa w Polsce przygotowuje się do sezonu. Wprowadzi na rynek m.in. niepasteryzowanego Prażubra i Lecha Ice Mojito.

Carlsberg chce rosnąć szybciej niż rynek

W 2016 r. producent Okocimia, Kasztelana i Harnasia chce zwiększyć wartość swojej sprzedaży o 2-3 proc. Licząc w litrach ma być ona o 1-2 proc. wyższa niż...

Polacy wydają miliardy na gaszenie pragnienia

W 2015 roku padł rekord na rynku napojów. Ich sprzedaż ma szanse dalej rosnąć. Na popularności będzie zyskiwać głównie woda oraz innowacyjne produkty z dod...

Kolejny chateau — chiński

Chiński miliarder Jack Ma, który zbił majątek na e-handlu kupił oficjalnie domenę Chateau de Sours koło Bordeaux