Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 01.08.2016 09:27 Publikacja: 01.08.2016 09:27
Foto: Fotorzepa, Pasterski Radek
- W pierwszym półroczu 2016 roku Grupa Żywiec utrzymała pozycję rynkową pomimo zwiększonej aktywności promocyjnej konkurencji. Inwestycje w silne marki, szczególnie w segment premium i piw regionalnych oraz zmiany w modelu biznesowym wprowadzone w ostatnich latach przynoszą dalsze rezultaty. Finalizacja sprzedaży 80 proc. udziałów w spółce Distribev na początku roku jednorazowo wpłynęła pozytywnie na nasze wyniki – komentuje Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec.
W pierwszym półroczu 2016 roku sprzedaż piwa w Polsce wzrosła jednocyfrowo przede wszystkim dzięki korzystnym warunkom pogodowym. Jednak nadal notujemy spadek sprzedaży w ujęciu wartościowym, co oznacza kontynuację presji cenowej na rynku – podaje spółka w raporcie półrocznym.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Brazylia walczy z cłami, które narzucił Donald Trump. Złożyła właśnie skargę w WTO, a ogromne ilości kawy przeki...
Niemcy piją mniej piwa. Sprzedaż spadła do najniższego poziomu od ponad trzech dekad. Niemieckie browary widzą j...
TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do...
Najbardziej rozpoznawalna marka napoju gazowanego na świecie opublikowała bardzo dobre wyniki za drugi kwartał....
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas