Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.08.2016 09:27 Publikacja: 01.08.2016 09:27
Foto: Fotorzepa, Pasterski Radek
- W pierwszym półroczu 2016 roku Grupa Żywiec utrzymała pozycję rynkową pomimo zwiększonej aktywności promocyjnej konkurencji. Inwestycje w silne marki, szczególnie w segment premium i piw regionalnych oraz zmiany w modelu biznesowym wprowadzone w ostatnich latach przynoszą dalsze rezultaty. Finalizacja sprzedaży 80 proc. udziałów w spółce Distribev na początku roku jednorazowo wpłynęła pozytywnie na nasze wyniki – komentuje Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec.
W pierwszym półroczu 2016 roku sprzedaż piwa w Polsce wzrosła jednocyfrowo przede wszystkim dzięki korzystnym warunkom pogodowym. Jednak nadal notujemy spadek sprzedaży w ujęciu wartościowym, co oznacza kontynuację presji cenowej na rynku – podaje spółka w raporcie półrocznym.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas