Dobra sprzedaż „Rzeczpospolitej”

Lipiec przyniósł sezonowy spadek sprzedaży większości gazet. W najtrudniejszej sytuacji jest „Dziennik”

Internauci coraz częściej kupują w sieci

W ślad za wzrostem liczby korzystających z Internetu Europejczyków stale rośnie odsetek robiących zakupy za pośrednictwem sieci.

Kablowy czy komórkowy

W miastach można przebierać w ofertach przewodowego i radiowego dostępu do sieci. Oba rozwiązania mają wady i zalety. Szybsze i tańsze są stacjonarne łącza...

Hubert Salik: Google maszeruje. Czy Microsoft zginie?

Krótka historia rozwoju branży komputerowej uczy, że wielkie potęgi rodzą się na gruzach innych gigantów. Wielki IBM narodził się, gdy dowiódł, że produkt...

Bój o przyszłość komputerów

Google kontra Microsoft. Zamiast instalować program na twardym dysku, korzystaj z niego przez Internet – zachęca firma

Google kontra Microsoft: ostateczne starcie

Wojna na aplikacje. Płatne oprogramowanie komputerowe to przeszłość – twierdzi internetowy potentat Google. Zaprezentowana wczoraj nowa przeglądarka ma pog...

Nowa przeglądarka www. Ma być mocna jak chrom

W 100 krajach świata Google ujawnił Chrome, nową przeglądarkę internetową. Ma być zarazem zaawansowana i prosta w obsłudze. Założenia szczytne. Czy się uda...

Fuzja gigantów IT warta 600 mln zł

Wkrótce zostanie sfinalizowane połączenie Asseco Poland z ABG. Zdominowany przez jednego gracza polski rynek IT może stracić na konkurencyjności – obawia s...

Telewizja w komórkach w przyszłym roku

Z testów TP Emitel wynika, że najchętniej oglądamy w mobilnej telewizji kanały informacyjne oraz krótkie audycje, np. kreskówki

Microsoft i Home.pl pomogą małym firmom

Microsoft i Home.pl uruchomiły nową usługę hostingową dla małych i średnich przedsiębiorstw

Reklama
Reklama

Silver Screen zmieni nazwę

Multikino zakończy fuzję z Silver Screen w listopadzie. Docelowo obie sieci mają działać pod szyldem Multikina należącego do grupy ITI

TV Puls ma być rentowna w przyszłym roku

Stacja telewizyjna zapewnia, że nie ma jej na liście spółek, z których chce się wycofać News Corp.

Komputerowa martwa strefa

Na 2,5 tys. polskich gmin tylko pięć złożyło wnioski o dofinansowanie zakupów komputerów dla najuboższych. Część nic o dotacjach nie wie, część zwleka, ale...

Pekin mniej popularny niż Ateny

Pekin ściągnął przed telewizory prawie o połowę mniejszą widownię niż igrzyska w Atenach i dał TVP dużo niższe wpływy z reklam. Wszystko przez różnicę czasu

Coraz więcej chętnych na cyfrowe multipleksy

Do grona firm zainteresowanych tworzeniem kanałów na potrzeby cyfrowej telewizji naziemnej dołączył Point Group

Kurczy się sprzedaż tygodników opinii

Sytuacja Tygodników Opinii jest coraz gorsza. Ich wyniki po pierwszym półroczu nie są najlepsze. Coraz większym problemem staje się dla nich konkurencja z...

Rosną wpływy z reklamy wideo w sieci

505 mln dol. zapłacą w tym roku amerykańskie firmy za reklamy w internetowych materiałach wideo – przewiduje serwis eMarketer. Zdaniem firmy wydatki na tak...

Mecom kupuje w Polsce i tnie koszty w Holandii

Należące do Mecomu Media Regionalne przejmą „Gazetę Olsztyńską”

Dokąd nie opłaca się doprowadzać Internetu

Powstaje mapa miejsc, do których nie opłaca się podciągać Internetu. Ma to zapobiec nadużyciom przy korzystaniu z dotacji z UE, ale przesuwa ich uruchomienie

Agora o krok od zakupu udziałów w Superstacji

Spółka wygrywa w wyścigu o akcje nadawcy. Decyzja o zakupie może zapaść w najbliższych dniach – ustaliła „Rz”

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama