Amadeusz Król dotychczas był wiceprezesem i dyrektorem generalnym Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost", wydającej "Wprost" i "Mojego Psa". Do piątku spółce szefował jego ojciec, Marek Król, który do maja 2006 roku, przez siedem lat, był też redaktorem naczelnym "Wprostu".
Nowym wiceprezesem firmy jest Amerykanin Brian Bode, który ostatnio był dyrektorem ds. finansów i administracji w produkującej opakowania firmie Chesapeake Packaging Poland, a wcześniej w Pilickiej Telefonii i HBO Polska. Bode ma odpowiadać za finanse spółki.
Nadzwyczajne walne zgromadzenie wspólników wybrało też pięcioosobową radę nadzorczą, do której weszli: Marek Król (jako przewodniczący) Wojciech Szczepaniak (z Kancelarii Prawnej Grynhoff Woźny Maliński), Adam Sawicki (dyrektor zarządzający telekomunikacyjnej spółki GTS Central Europe Group), Przemysław Schmidt (partner zarządzający firm obejmujących m.in. Dom Maklerski Penetrator i Trigon) i Rafał Tarnawski - dyrektor generalny i współwłaściciel firmy Target Group BD.
To kolejna zmiana w firmie. W grudniu AWR "Wprost" odświeżył swój flagowy okręt - tygodnik "Wprost", który zmienił makietę i zwiększył objętość, dodając nowe działy i rubryki. Celem relaunchu jest m.in. poprawienie sprzedaży pisma, które według ostatnich danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (rozpowszechnianie płatne razem) w październiku sprzedawało średnio 101,5 tys. egz., o 20 proc. mniej niż rok wcześniej.
W 2007 roku AWR "Wprost" osiągnęła zysk 1 mln zł przy przychodach 68 mln zł. W lutym jej głównym udziałowcem została cypryjska spółka Qebonto Holdings Limited (ma pakiet 80 proc. udziałów), w której ma udziały m.in. rodzinna firma Marka, Amadeusza i Pauliny Król (jest w AWR szefową marketingu) - Król i Wspólnicy. AWR "Wprost" nie podaje, do kogo jeszcze należy Qebonto.