Komputerowa martwa strefa

Na 2,5 tys. polskich gmin tylko pięć złożyło wnioski o dofinansowanie zakupów komputerów dla najuboższych. Część nic o dotacjach nie wie, część zwleka, ale...

Pekin mniej popularny niż Ateny

Pekin ściągnął przed telewizory prawie o połowę mniejszą widownię niż igrzyska w Atenach i dał TVP dużo niższe wpływy z reklam. Wszystko przez różnicę czasu

Coraz więcej chętnych na cyfrowe multipleksy

Do grona firm zainteresowanych tworzeniem kanałów na potrzeby cyfrowej telewizji naziemnej dołączył Point Group

Kurczy się sprzedaż tygodników opinii

Sytuacja Tygodników Opinii jest coraz gorsza. Ich wyniki po pierwszym półroczu nie są najlepsze. Coraz większym problemem staje się dla nich konkurencja z...

Rosną wpływy z reklamy wideo w sieci

505 mln dol. zapłacą w tym roku amerykańskie firmy za reklamy w internetowych materiałach wideo – przewiduje serwis eMarketer. Zdaniem firmy wydatki na tak...

Mecom kupuje w Polsce i tnie koszty w Holandii

Należące do Mecomu Media Regionalne przejmą „Gazetę Olsztyńską”

Dokąd nie opłaca się doprowadzać Internetu

Powstaje mapa miejsc, do których nie opłaca się podciągać Internetu. Ma to zapobiec nadużyciom przy korzystaniu z dotacji z UE, ale przesuwa ich uruchomienie

Agora o krok od zakupu udziałów w Superstacji

Spółka wygrywa w wyścigu o akcje nadawcy. Decyzja o zakupie może zapaść w najbliższych dniach – ustaliła „Rz”

Orange oskarżany o internetowy dumping

Netia i Polska Telefonia Cyfrowa poskarżyły się w urzędzie antymonopolowym na operatora sieci Orange – dowiedziała się „Rz”. Ich zdaniem ceny jego usług in...

Stacje liczą na tłustą jesień

Kolejne podwyżki cen reklam w telewizjach. Obowiązujące stawki wzrosną nawet o kilkadziesiąt procent. Stacje nie obawiają się jednak spadku zainteresowania...

Internet jest tańszy razem z telefonem i telewizją

Spadają ceny oferowanych pakietów. Operatorom opłaca się sprzedawać je taniej niż pojedyncze usługi

Letni boom na usługi TV w stolicy

Operatorzy kablówek mogą zyskać kilkadziesiąt tysięcy abonentów dzięki przeniesieniu nadajnika telewizyjnego z centrum Warszawy do Raszyna

Polskie filmy motorem kin

Kinowy boom trwa, więc operatorzy myślą o budowie kolejnych sal. W pierwszym półroczu 2008 r. wpływy ze sprzedaży biletów wzrosły o 12 proc., do 272 mln zł.

Recesja w USA nie dotknie reklamy w Internecie

eMarketer zrewidował swoje prognozy dla amerykańskiego rynku reklamy internetowej. W tym roku w Stanach Zjednoczonych do Internetu powędruje 24,9 mld dol.,...

Platformy na plusie

Poprawiają się wyniki platform cyfrowych. W tym roku przybyło im już 300 tys. nowych klientów

Za pięć lat 40 mln komórek zadzwoni przez Internet

W 2013 r. na całym świecie będzie działało 40 mln domowych nadajników komórkowych (tzw. femtocell) – urządzeń, które pozwalają telefonom przenośnym wykonyw...

Dobre wyniki TVN, w planach skup akcji

TVN zakłada, że jej przychody wzrosną w tym roku o 18-20 proc. Grupa zamierza przeznaczyć do 500 mln zł na skup własnych akcji celem umorzenia

Zysk Agory niższy od oczekiwań

Skonsolidowany zysk netto Agory SA, wydawcy Gazety Wyborczej, spadł w drugim kwartale 2008 roku do niecałych 22 milionów złotych i okazał się znacznie niżs...

Reklamy powoli uciekają z telewizji do radia i sieci

Wartość rynku reklamy w tym roku będzie niższa od dotychczasowych szacunków – twierdzą analitycy CR Media Consulting

Puls zbiera siły na jesień

TV Puls od września chce powalczyć o podwojenie udziałów w ogólnopolskiej widowni. Ale według ekspertów będzie to trudne