HD w modzie na Wyspach

Duży popyt na usługi wysokiej rozdzielczości (HD) zapewnił w III kw. kodowanej telewizji 62 tys. nowych abonentów netto i poprawę bilansu. Giełda w Londyni...

Martyna Wojciechowska naczelną magazynu pokładowego PLL LOT

Wydawnictwo G+J Polska będzie wydawało magazyn pokładowy PLL LOT "Kaleidoscope"

Cyfrowa rewolucja

Jesienią cyfrowe stacje naziemne TVP będą docierać do kilku milionów ludzi

Yahoo rusza na Rosję

Amerykański portal zamierza otworzyć w Rosji swoje przedstawicielstwo oraz zainwestować w akcje miejscowych firm

Polacy lubią gwiazdy

Jedna czwarta Polaków przyznaje, że kupiło jakiś produkt dlatego, że był promowany przez celebrytę - wynika z najnowszych badań

Pół miliarda na zakup filmów

Filmy dołączane do prasy i kolekcje filmowe poszerzyły rynek wideo, który był w 2009 r. wart 475 mln zł

Kolejny system operacyjny dla telefonów

Do dominującego na świecie systemu Symbian oraz jego konkurenta Android firmy Google dołączy wspólny produkt japońskich producentów elektroniki: NEC, Panas...

Wydawnictwa będą obalać mity szkodzące prasie

Przeciwdziałanie umniejszaniu roli prasy na rynku reklamy i mediów to główny cel ogólnopolskiej akcji informacyjnej koordynowanej przez Związek Kontroli Dy...

Facebook w pracy, ale bez przełożonego

Aż 58 proc. użytkowników portali społecznościowych od czasu do czasu korzysta z nich podczas pracy, niemniej 73 proc. nie zaprasza do kontaktu swojego szefa

Reklamy operatorów bez zmian

3 – 4 proc. swoich przychodów wydają na reklamę cztery duże polskie sieci komórkowe. To około 1 mld zł rocznie

Reklama
Reklama

Media walczą o zdrowe ceny

Firmy mediowe walczą z wywołanymi przez kryzys obniżkami cen reklam. Zdaniem branży zawędrowały one za daleko

Gwiazda za milion dolarów

Żeby wypromować międzynarodową gwiazdę na przykład w USA, trzeba zainwestować co najmniej milion dolarów. W Polsce wystarczy 100 tys. zł.

Przetasowania w sieci

Wśród największych portali tylko Onet nie odnotował w lutym odpływu użytkowników. Ogromny wzrost zainteresowania przeżywa Facebook

Pogarszają się wyniki TP

Spółka traci klientów dostępu do stacjonarnego Internetu

Łagodnieją spadki sprzedaży tygodników

W lutym łączna sprzedaż dziesięciu największych tygodników opinii spadła rok do roku już tylko o 3 proc., a aż pięć tytułów odnotowało wzrosty sprzedaży

Gazety szukają pieniędzy w sieci

Wydawcy poszukują w Internecie finansowania dla papierowych wydań

E-bankowość zagrożona

Eksperci od zabezpieczeń ostrzegają przed nowym wirusem wymierzonym w klientów banków online

Europa mało innowacyjna

Apple, Google i Microsoft to najbardziej innowacyjne firmy świata – wynika z badania firmy Boston Consulting Group. Słabo w zestawieniu wypadły podmioty ze...

Firmy mediowe liczą na lepszy rok

Przychody największych w Europie spółek giełdowych z sektora mediów spadły w 2009 r. o 4,4 proc., do 73 mld euro. Na tym tle dobrze wypadły polskie telewiz...

W sieci kwitnie wymiana

Rośnie popularność serwisów barterowych umożliwiających wymianę towarów i usług

Reklama
Reklama