Kolejny system operacyjny dla telefonów

Do dominującego na świecie systemu Symbian oraz jego konkurenta Android firmy Google dołączy wspólny produkt japońskich producentów elektroniki: NEC, Panas...

Wydawnictwa będą obalać mity szkodzące prasie

Przeciwdziałanie umniejszaniu roli prasy na rynku reklamy i mediów to główny cel ogólnopolskiej akcji informacyjnej koordynowanej przez Związek Kontroli Dy...

Facebook w pracy, ale bez przełożonego

Aż 58 proc. użytkowników portali społecznościowych od czasu do czasu korzysta z nich podczas pracy, niemniej 73 proc. nie zaprasza do kontaktu swojego szefa

Reklamy operatorów bez zmian

3 – 4 proc. swoich przychodów wydają na reklamę cztery duże polskie sieci komórkowe. To około 1 mld zł rocznie

Media walczą o zdrowe ceny

Firmy mediowe walczą z wywołanymi przez kryzys obniżkami cen reklam. Zdaniem branży zawędrowały one za daleko

Gwiazda za milion dolarów

Żeby wypromować międzynarodową gwiazdę na przykład w USA, trzeba zainwestować co najmniej milion dolarów. W Polsce wystarczy 100 tys. zł.

Przetasowania w sieci

Wśród największych portali tylko Onet nie odnotował w lutym odpływu użytkowników. Ogromny wzrost zainteresowania przeżywa Facebook

Pogarszają się wyniki TP

Spółka traci klientów dostępu do stacjonarnego Internetu

Łagodnieją spadki sprzedaży tygodników

W lutym łączna sprzedaż dziesięciu największych tygodników opinii spadła rok do roku już tylko o 3 proc., a aż pięć tytułów odnotowało wzrosty sprzedaży

Gazety szukają pieniędzy w sieci

Wydawcy poszukują w Internecie finansowania dla papierowych wydań

Reklama
Reklama

E-bankowość zagrożona

Eksperci od zabezpieczeń ostrzegają przed nowym wirusem wymierzonym w klientów banków online

Europa mało innowacyjna

Apple, Google i Microsoft to najbardziej innowacyjne firmy świata – wynika z badania firmy Boston Consulting Group. Słabo w zestawieniu wypadły podmioty ze...

Firmy mediowe liczą na lepszy rok

Przychody największych w Europie spółek giełdowych z sektora mediów spadły w 2009 r. o 4,4 proc., do 73 mld euro. Na tym tle dobrze wypadły polskie telewiz...

W sieci kwitnie wymiana

Rośnie popularność serwisów barterowych umożliwiających wymianę towarów i usług

Przetasowania wśrod gazet nie wzmocniły rynku

Marcowe wpływy reklamowe największych dzienników cennikowo pozostają na poziomie sprzed roku. W rzeczywistości są niższe z powodu rabatów

Amerykański stan chce opodatkować Amazon

Władze stanu Karolina Północna zażądały danych osób, które robiły zakupy w Amazonie. Ma to umożliwić opodatkowanie przesyłek

Będą jednak ograniczenia dla handlu w sieci

Komisja Europejska zgodziła się na wprowadzenie nowych zasad e-handlu. Nie są tak rygorystyczne, jak oczekiwali producenci, głównie markowych towarów

Dużo wyższe przychody TVN

TVN podał wybrane nieaudytowane wyniki za pierwszy kwartał, a macierzysta grupa ITI poinformowała, że sprzeda obligacje warte 100 mln euro

TVN chwali się wynikami, ITI szuka gotówki

TVN podała wybrane wstępne, nieaudytowane, wyniki finansowe za I kw. 2010 roku, a macierzysta dla telewizyjnej firmy Grupa ITI poinformowała, że chce sprze...

Rośnie rynek audiobooków

W 2009 r. wydaliśmy na audiobooki prawie 20 mln zł, co oznacza wysoki, ale już nie oszałamiający wzrost - o 18,5 proc. rok do roku

Reklama
Reklama