Boom na wideo w Internecie

Większość działających w Polsce telewizji i portali oferuje już filmy i seriale w sieci

Rosyjski miliarder chce kupić dziennik „Le Monde”

Jeden z 50 najbogatszych Rosjan Gleb Fietisow złożył ofertę przejęcia francuskiej gazety

Informatyczne oszczędności PZU

W poszukiwaniu oszczędności PZU zmniejsza wydatki na obsługę informatyczną. Zyskać może na tym GTS Energis, stracić może Asseco Poland

Połowa Amerykańskich internautów czyta gazety w sieci

Witryny amerykańskich dzienników odwiedzają już 123 miliony ludzi. To połowa wszystkich użytkowników Internetu w USA

Superszybki internet 2-3 lata po przetargu

Nawet jeżeli przetarg na częstotliwości radiowe LTE wystartuje w tym roku, to operatorzy jeszcze dłuższy czas nie będą z nich korzystać

Najważniejszy przetarg komórkowy za rok

Rozstrzygnięcie przetargu na częstotliwości dla telefonii komórkowej czwartej generacji nastąpi dopiero w przyszłym roku

W 2013 r. klienci wydadzą na filmy ponad 100 mld dol.

Wartość konsumenckich wydatków na przemysł filmowy szacowana w tym roku na 87,4 mld dol. przekroczy niedługo, bo już w 2013 r., 100 mld dol.

Reklamodawcy zakładają swoje stowarzyszenie

Advertisers.pl ma zrzeszać firmy reklamujące się w mediach i dbać o ich interesy na reklamowym rynku. Budżety marketingowe firm, które zakładają organizacj...

Właściciel „Przekroju” chce mieć grupę mediową

Grzegorz Hajdarowicz wykorzysta do tego spółki, w których ma już udziały, ale myśli o zainwestowaniu w Point Group, z którą w grudniu rywalizował o „Wprost”

80 szans dla polskich firm na nagrody w Cannes

Wczoraj w Cannes rozpoczął się jeden z najważniejszych festiwali reklamowych na świecie. Polskie agencje reklamowe i domy mediowe z nadzieją na nagrodę zgł...

Reklama
Reklama

Mocno wzrosła sprzedaż tygodników

O prawie jedną czwartą wzrosła w kwietniu w porównaniu z kwietniem 2009 r. łączna sprzedaż dziesięciu największych tygodników opinii.

Zmiany w zarządzie platformy "n"

Należąca do Grupy TVN spółka ITI Neovision, do której należy platforma cyfrowa "n", będzie mieć od poniedziałku większy zarząd. Dołączą do niego Christian...

Cinema City: Drugie multikino w Bukareszcie już otwarte

Giełdowa spółka pochwaliła się uruchomieniem drugiego megapleksu w stolicy Rumunii. Nowe kino ma 15 ekranów z 2,9 tys. miejsc

Ożywienie dopiero po roku uśpienia

Polski rynek reklamy może być wart pod koniec 2011 r. prawie 7,5 mld zł – szacują analitycy domu mediowego ZenithOptimedia

Firmy inwestują w bezpieczeństwo

W ciągu ostatniego roku 10 proc. firm z sektorów technologicznego, mediowego i telekomunikacyjnego na świecie zwiększyło swoje budżety w zakresie bezpiecze...

Rynek reklamy potrzebuje czasu

W tym roku wzrośnie jeszcze tylko minimalnie, ale w przyszłym zwiększy się już o 7,3 proc., a nie o 6,6 proc., jak wcześniej szacował ZenithOptimedia Group

TVP zwolni nawet 900 osób

Zarząd Telewizji Polskiej podjął wczoraj kolejną uchwałę w sprawie zwolnień grupowych. Z nieoficjalnych informacji wynika, że pracę straci 800-900 osób - p...

Firmy internetowe w polskich rękach

Polskich właścicieli ma 82 proc. z nich, ich obroty wyniosły w 2009 r. 15 mld zł i cały czas rosną

Chcemy płacić w sieci, ale nie za wszystko

Polacy płacą w sieci za to, co niesie unikalną wartość. Nie chcą wydawać pieniędzy na informacje i usługi, które dotąd mieli za darmo

Murdoch na zakupach

News Corp. chce za ponad 11 mld dol. przejąć brytyjską telewizję BSkyB

Reklama
Reklama