Operatorzy dadzą więcej za tą samą cenę

W 2011 roku obniżek cen raczej nie będzie, ale za te same pieniądze operatorzy zamierzają zwiększyć prędkość swoich usług

Szybki wzrost wydatków na reklamę w sieci

368 mln zł wydały firmy na reklamę internetową w Polsce w trzecim kwartale tego roku. To o 24 proc. więcej niż rok temu w tym samym czasie - wynika z najno...

Rosną szacunki dla rynku reklamy w 2011 r.

Dobre prognozy dla gospodarki przekładają się na lepsze szacunki dla branży

Fuzja na rynku dystrybutorów e-gazet

Notowana na New Connect spółka e-Kiosk, sprzedająca elektroniczne wydania prasy, zawarła z firmą Kariera.pl porozumienie w sprawie przejęcia 100 proc. udzi...

Najwięcej komputerów-zombi w Polsce działa w Warszawie

Polskie komputery codziennie wysyłają ponad 2 mld wiadomości typu spam, wynika z danych firmy Symantec

Decyzja w sprawie podziału TP w przyszłym roku

Do końca bieżącego roku Urząd Komunikacji Elektronicznej miał formalnie wycofać się z procedury separacji funkcjonalnej Telekomunikacji Polskiej, jaką rozp...

Piosenki płyną z sieci

Firma z kalifornijskiego garażu rzuca wyzwanie firmom Apple i Google, uruchamiając przed nimi usługę przechowywania własnej muzyki w internecie

Dekodery z twardym dyskiem nie zabijają reklam

Dekodery z twardym dyskiem, które umożliwiają nagranie ulubionego programu i obejrzenie go bez reklam nie zabijają rynku reklamowego - wynika z badań

Mapa Facebooka

Paul Butler, stażysta z Facebooka stworzył graficzną wizualizację przyjaźni pomiędzy użytkownikami największego serwisu społecznościowego

Sprzedaż tygodników w październiku

W październiku pierwszy z tych tytułów sprzedał ponad dwa razy więcej egzemplarzy niż rok wcześniej, a drugi poprawił wynik o prawie 25 procent - wynika z...

Reklama
Reklama

Producent BlackBerry zaskoczy? dobrymi wynikami

Wizerunkowe porażki i nieudane modele telefonów nie zaszkodziły finansom producenta BlackBerry

Wspólna idea Ery i Orange

Operatorzy komórkowi Orange i Era podpisali list intencyjny, na mocy którego chcą wzajemnie korzystać ze swoich częstotliwości i infrastruktury

Supermarkety w Internecie

E-sklepy masowo rozszerzają ofertę. Przyciąga to klientów, którzy oszczędzają na kosztach wysyłki

Rośnie sprzedaż tabletów.

Za dwa lata będzie się sprzedawać ponad 80 milionów tabletów rocznie – przewidują najnowsze prognozy ekspertów rynku komputerowego

Stacje mocno zainwestują w nowe ramówki

Bogate plany to efekt przewidywanego przez ekspertów wzrostu rynku reklamy w przyszłym roku

W tym roku znów spadną wpływy z abonamentu

Przyszłoroczne wpływy z abonamentu radiowo-telewizyjnego będą o 40 proc. niższe od kwoty z 2009 r. mimo podwyżki opłat

Wydawcy promują się wśród reklamodawców

"Prasa działa!" - przekonują w kampanii reklamowej kierowanej do media plannerów i reklamodawców

TP i TVN chcą korzystać na rozwoju rynku tvt

Jesteśmy w czołówce pod względem tempa rozwoju płatnej telewizji w Europie. Nową ofertę przygotowali wspólnie Telekomunikacja Polska i platforma „n”

Internetowa bańka 2.0

Każdy, kto pamięta amerykańską bańkę na rynku dotcomów z przełomu wieków i jej pęknięcie, zastanawia się zapewne, czy historia się powtarza

Rozliczanie e-gazet po nowemu

W gorącej atmosferze wydawcy przegłosowali wczoraj kolejne nowe regulacje dotyczące rozliczania sprzedaży elektronicznych wydań gazet i czasopism

Reklama
Reklama